Escada

vrijdag 26 november 2010

Honden speeltjes ?

Laatst was ik in Van Uytsel.  Een heel groot tuincentrum waar ze naast planten en bloemen ook honden- en kattenspulletjes verkopen.  Tja en ik kan daar uiteraard niet aan weerstaan om eens te gaan kijken.
En mijn oog viel dadelijk op een heel speciaal speeltje.  En omdat mijn honden echt nog wel een speeltje kunnen gebruiken nam ik het mee ...
Het label vermeldde : latex domina kat ...
 Een close-up van de mond.  Doet dit je aan andere dingen denken ?
 De achterkant ...
 Escada was dadelijk in de wolken.  De achterkant wordt hier gecontroleerd.
 En bijtklaar bevonden.
 Maar wat doe je in godsnaam met die mond ?
Kusje geven dan maar ???
En als toemaatje ... het geluid. Helaas, mijn kunsten met m'n gsm zijn niet zo goed.  Hoofd op de rechter schouder laten zakken dus en gewoon even luisteren ;-)

8 opmerkingen:

Monique zei

O nee, dat geluid! De buren moeten beslist denken dat jullie iets nieuws hebben uitgevonden ;>)))) Ik lag vlak in ieder geval!

Lisette zei

Euh, weet je zeker dat Van Uytsel een tuincentrum is???!!! Errug leuk speeltje. Misschien was ie er ook in XXL voor Marc??? Heerlijk geluid erbij. Nu kun je voortaan altijd zeggen dat het de hond was met zijn speeltje....

marianne zei

FANTASTISCH!!! En vooral dat geluid!!

katrien zei

woehahaha Tinne!

Was dat toch wel dat speeltje dat aan het schreeuwen was??? lol

Annemarie zei

My God Tinne..dat jij een zieke geest hebt is eigenlijk wel leuk, maar je honden zo corrumperen? :-)

Tinne zei

De honden worden helemaal gek als ze die krijsende vrouw horen... misschien ook wel omdat ik het speeltje afpak zodat ze er niet de hele dag op kunnen bijten ;-) Of ermee in de tuin kunnen gaan spelen :-)

Syl zei

Pffffffff, dat geluid werkt wel ontzettend op je lachspieren!!! :))

Nikki zei

Haha, wat grappig!! :-)