Escada

zaterdag 29 oktober 2011

Kontjes kijken ...

Terwijl Dyllis 6 maanden wordt en ze zichzelf al een hele dame vindt, vinden wij ze nog niet groot genoeg om een hele dag aan zee te vertoeven. Dus Dyllis en de oudere honden bleven bij mij, terwijl Marc het strand onveilig ging maken tesamen met Evelien, Naära, Kylian, Florinda en Erik.
 Maar wat zie je eigenlijk als je met een bende honden naar het strand gaat ?
 Eigenlijk heel de tijd dit :
 en dit
 of een variant daarop
 maar of het nu beige is
 of zwart,
 met veel zand

 of met heel veel zand,
 2 beige,
 of een beige en een zwarte,
 of zelfs een witte,
 3 tesamen,
 of stiekem die van Evelien,
 het zijn allemaal
 mooie
  gespierde
 kontjes !
 En als julie de voorkant willen zien, snel dan ! 
 Want veel tijd om stil te zitten
 hebben ze niet ;-)
 Zoals je kan zien
 hebben de honden genoten !
 En de baasjes ook volgens mij :-)
  Geniet nog maar verder
   van de kontjes.
 Voor één keer mag het ;-)

  
    

12 opmerkingen:

Dennis, Monique en Rico zei

Wat heerlijke kontjes zeg....ik wou dat ik dat elke dag wel kon zien zo.....en wat genieten ze hé.....zon, zee, strand en windhondjes, is z'n super combinatie. Mooie foto's.

Evelien zei

Hahaha, wat heb je dat grappig gebracht Tinne !
Echt grappig (én mooi ;-))

Monique zei

Ik denk dat het een obsessie van Marc is eigenlijk..... je zou er haast omgekeerd van gaan lopen ;>)))). Wat heeft hij zich goed ingehouden in Zwitserland! Alhoewel, ik heb jullie foto's nog niet kunnen bewonderen, dus misschien zit ik er helemaal naast ;>))

Lisette zei

Ik vind die van Evelien het mooist!!!! Ik zie geen zee, dus weet je wel zeker dat je dit rolletje niet vol geschoten hebt gewoon thuis in Kontich? Oh flauw :))) Het ziet er retegezellig uit met al die lieve mensen en honden.

Tinne zei

Tja Monique, je hebt ze inderdaad nog niet gezien ;-)
Lisette, die van Evelien is alleszins het meest speciaal tussen de 'naakte' kontjes :-)

Naära zei

Wat een leuke serie zo! Heerlijke kontjes allemaal... ja, ook die van Evelien.
Maar ik vind het zwarte kontje toch het lekkerste ;-)
(Wou zeggen "want die is van mij" maar dat klinkt wel een beetje raar. :-))

Unknown zei

Blijkbaar moet ik nog veel leren om echt stiekem naar de vrouwenkontjes te kijken... of mag ik dan geen foto's maken ;-p

Monique, dat is geen obsessie, dat is een vereiste om hiert e mogen wonen. Vroeger maakte ik alleen maar foto's van eenzame bomen. Echt waar ;-)

Annemarie. zei

Da's een hele kudde knappe kontjes bij elkaar..gezellig! Mis alleen het kontje van Marc. Maar ja, je kunt niet alles hebben.
Vliegt er nou echt niet één voor een uurtje de duinen in voor een beetje jagen??

Evelien zei

Eventjes niet op de pc geweest en er wordt al zo 'achter mijn gat geklapt'?? :-p
Gelukkig is het nog positief, haha.

Ja, Naära, dat zou misschien een beetje raar geklonken hebben :-)) Maar we begrijpen het: eigen whippetkont, mooie whippetkont. Of zoiets.

@ Annemarie: een uur de duinen in? Gelukkig niet, dat zou ik niet overleven.
Wel werden we plots verrast door een tiental (?) ruiters die in flinke galop ons passeerden!! We hoorden plots hoefgetrappel en dan was het te laat om de honden aan te lijnen.
Wie liep er tussen de paarden? Juist, Zoë en James. Gelukkig zijn ze er heelhuids uitgekomen, maar mijn hart stond echt stil.
Misschien is dat uurtje duinen dan nog zo geen slecht alternatief ;-)

Unknown zei

@Annemarie, we willen het blog familievriendelijk houden. Dus die van mij mag er niet op ;-)

@Evelien: Het mijne stond ook even stil en ik denk dat van de anderen ook. Het was echt wel beangstigend. Gelukkig sprong Zoë naar de juiste kant weg.

Naära zei

Vind het nog steeds zeer onverantwoordelijk dat ze op een druk strand in volle galop met een hele grote groep paarden gaan. En dan ook zo vlak langs de mensen. Het is gelukkig goed afgelopen met Zoë en James (al stond mijn hart ook even stil) maar voor hetzelfde geld was dat niet zo geweest. Of had er toevallig net een kind vlak voor de groep gerend.

Florinda zei

Ik zag de foto's nu net op werk... wat een knappe kontjes toch! Het was een heerlijke zonnige zondag uit en dat vonden de honden volgens mij ook :)

ps. de paarden en ruiters mogen de vlg x thuis blijven... wat een schrik was dat.