Escada

maandag 28 november 2011

Bach bloesem

Dyllis, 7 maanden
Bach bloesem first aid essence 'ontspant en verlicht' is iets dat ik altijd in huis heb. Het spul is uitgevonden door Dr. Bach en bevat 5 bloesem essences : Vogelmelk, zonneroosje, reuzenbalsemien, kerspruim en bosrank in een dilutie van 1/240.  Op het doosje staat : Helpt u bij een emotionele belasting snel het geestelijk evenwicht terugvinden.
Vorig jaar in Zwitserland hebben we het gebruikt toen Bowie plots viel. Elly heeft hem toen regelmatig wat in zijn mond gedruppeld. Ook op een show heb ik het altijd bij ingeval m'n hond angstig is.
Maar zo'n flesje is niet goedkoop. Toegegeven, het is biologisch, maar het bevat slechts 30 ml en kost 11 euro. En de essences zijn opgelost in biologische cognac.
Omdat ik de indruk had dat het ook bij mij wel helpt, heb ik het spul in een gezinsverpakking aangemaakt :
Dus als je mij volgende keer in een relatief vrolijke toestand tegenkomt op een hondenshow ... ben ik gewoon ontspannen :-)
Ook bij Dyllis had dit spul niet echt de uitwerking die ik had gehoopt. Gelukkig heb ik het thuis uitgetest.
Voor :
En na (de misschien iets te grote hoeveelheid van m'n eigen mengsel)
Tja, nog even de dosis zoeken dat ze niet op d'r achterpoten begint te lopen :-))

4 opmerkingen:

Monique zei

Zo lang jij op 2 benen blijft lopen en Dyllis op 4, en relatief recht, is het doel bereikt. Dyllis heeft in de afgelopen weken een langer lijf gekregen, ook wel mooi zo ;>))

Tinne zei

Ze leunt een beetje op de eerste foto, dus dat kan gezichtsbedrog zijn. En op de JHV dag kon ik ze toch ook niet zo ontspannen zetten zoals ze thuis staat. Maar ze begint er aardig uit te zien ;-) Ik ben voorlopig erg tevreden !

Nikki zei

Volgens mij kan je net zo goed een fles cognac meenemen naar de volgende show! ;-)) Dyllis ziet er erg goed uit (in de nog nuchtere staat).

Annemarie. zei

Biologische cognac met Bachbloesems..wat een mens al niet verzint om legaal een borrel te mogen pakken. :-)