Escada

zondag 22 januari 2012

ditjes en datjes

Deze week was ik een regenjasje gaan kopen voor Dyllis. Door de vele regen wilde ik niet wachten tot ik naar Crufts ging, dus het werd er eentje in een winkel hier niet zo ver af. En daar zag ik ook deze mooie, onweerstaanbare whippet !
Hij heeft ondertussen al een laagje tegen het roesten gehad en kan dus wél tegen de regen.
Om me niet te schuldig te voelen kregen ook de honden een grappig konijn. Without stuffing, wel te verstaan. Anders ligt het huis weer vol witte vulling ;-)
 En nadat Dyllis braaf haar oefening op de tafel had gedaan,
kreeg ze het konijn onder haar hoede. Nu ja ... dat was dan buiten Escada gerekend.
Beide dames zijn gek van speeltjes en kunnen heel mooi samen spelen ! Echt heel prettig om naar te kijken !
Vandaag ging Marc wandelen met Evelien. Naar zee. Omdat ik vind dat Dyllis nog niet te veel mag rennen (en naar zee ga je nu eenmaal om te rennen !) mocht ze nog steeds niet mee. Dus ging ik met haar en Dirk een wandeling in de omgeving maken. Deze houtblokken vindt ze het einde om over en op te springen. En gelukkig bleef ze zelfs even stilstaan.
 Wat een schattig kopje :-)
Tenslotte nog dit filmpje. Dyllis en Xian hadden beide een stukje rundsoor gekregen. En dat van Dyllis was uiteraard al lang op terwijl Xian dat van hem eigenlijk niet echt wilde. Het leverde een schattig filmpje op dat toont dat Dyllis toch voor iemand hier in huis een beetje respect heeft ;-)

14 opmerkingen:

Nikki zei

Mooi whippetje hoor! Zowel het whippetje dat tegen regen kan als het whippetje dat een jasje nodig heeft... ;-))) Dat filmpje is ook erg leuk, leuk om te zien dat Dyllis het toch niet af durft te pakken.

Katja zei

Wat mooi die whippethanger voor buiten! Wil ik ook...
Dyllis ziet er super uit!

Lisette zei

Overal waar Tinne komt, neemt ze een whippetje mee :) Je lijkt wel een -euh- MIJ! Maar het is een superleuk bordje, zou ook mooi in Lierop passen :)

De whippetdames zien er prachtig uit maar Xianneke is ook zo mooi.

Tot slot: een trouwe lezer mist natuurlijk weer meteen de foto's van Marc van zijn strandwandeling. Zeker weer een smoesje als harde wind en stuifzand of zoiets!!!!

Tinne zei

Ja Nikki, hij is de enige die z'n gezag kan laten gelden !
Katja, dank je wel :-)
Lisette, die smoesjes he ... Altijd hetzelfde !!

Evelien zei

Heel mooi whippet bord hoor Tinne! Het is dat ik nog geen huis heb, anders had ik je vast gevraagd waar het vandaan kwam ;-)
Nu nog een foto van het jasje! :-)

En wat een grappig filmpje! Dyllis is écht een zot geval :-) Dat blafje ;-)

En er was hééél veel stuifzand. Al is Marc toch groot genoeg om daarboven te staan, vond ik :-p

Unknown zei

Evelien, als ik de foto's van vorige week stuur kan je Zoë en James erbij tekenen. ook goed ? ;-)

Monique zei

Prachtig uithangbord, goed gevonden hoor!! En Dyllis, ja, ze ziet er prachtig uit en is zo vitaal als wat. Mooi om te zien dat Xian nog steeds de broek aan heeft ;>)

Annemarie. zei

Oh, wat een schitterend uithangbord, kun jij zomaar zoiets in de buurt kopen? En ook nog een mooie jas voor Dyllis? Goh..hier kun je beter Chihuahuatassen scoren, vrees ik..

Dyllis ziet er prachtig uit.

EllydeV. zei

Over Dyllis zijn genoeg lovende woorden gesproken. Ik vind Xian geweldig dat hij op z'n oude dag zo van zich af weet te bijten. Hier blafte Mozart mee met Dyllis.
Ik wil ook wel graag het jasje zien.
Wanneer komen jullie naar Den Helder?

Monique zei

Elly, ze komen de 18e februari. Kom jij dan ook meewandelen, gezellig?

Naära zei

Die muurhanger!!! Geweldig! Hadden ze er nog meer? Duur? Wil ik hebben.......

Dat speelding... geweldig hé! Phoenix heeft een stinkdier (zonder vulling EN zonder geur...)

Tinne zei

Als ik had geweten dat jullie die hanger allemaal wel zagen zitten ...
Ik wil er nog wel eens langs rijden met een bestelling, maar het is een rit van 2 uren (op en af), dus dat kan enkel op een zaterdag en die zijn de eerste weken erg druk bezet.

Naära zei

Wat kostte hij dan Tinne?

Dacht dat het bij jou in het dorp was... je zei immers zelf "een winkel hier niet zo ver vanaf" haha.

Naära zei

Maarehhh, een uur rijden? Is dat dan hier ergens in de buurt of ging je richting het zuiden?