Escada

maandag 26 juli 2010

Escada's property laws

Het is een beetje komkommertijd ... Funky had een wedstrijd maar Marc dacht dat hij mankte tijdens de sprong, dus hij is gestopt. Niets te zien aan poten of gangwerk, maar we laten hem maar even rusten. 
Dus hier een tussendoortje ...

Escada's Property laws ... helemaal op haar lijf geschreven ...

  • If I like it, it's mine.
  • If it's in my mouth, it's mine.
  • If I had it a little while ago, it's mine.
  • If I can take it from you, it's mine.
  • If it's mine, it must never be yours.
  • If it looks like mine, it's mine.
  • If I saw it first, it's mine.
  • If you are playing with something else and put it down,it's mine.
  • If I am chewing something up, all of the pieces are mine.
  • If it used to be yours, get over it.
  • If it's broken, it's yours.

3 opmerkingen:

Syl zei

Wat een leuk stukje!! Origineel bedacht! :)
Inderdaad komkommertijd, de blogjes blijven momenteel langere tijd stil hè.
Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen om orde te scheppen in de 700 vakantiefotootjes.... :(

Monique zei

Ik zie dat Hinde's hondenmand er ook tussen zit.... ongelooflijk, hij werd meteen ingepikt. Zie je, daarom vind ik teven zo lollig ;>))

Tinne zei

Ik moet zeggen Monique, deze teef bevalt me prima. Ik had altijd gehoord dat reuen zoveel aanhankelijker zijn, maar zij is gewoon aanhankelijk en lekker gek !