Escada

maandag 27 september 2010

Show in Maastricht

Zondag gingen we naar de show in Maastricht.  Escada had namelijk een ZG nodig op een CACIB (Internationale) show.  Ze had al wel een paar shows gedaan, maar dat waren telkens CAC shows geweest in Duitsland.
Het was allemaal een beetje intimiderend voor haar.  De hall met al de ringen en al de verschillende rassen. Ze was er niet echt gerust in.  We hebben met haar ook nooit showtraining gedaan.  En in de hondenschool bij ons komt ze wel, maar daar is ze steeds vergezeld van Funky, Bowie en Ixelle.  Maar die waren er vandaag dus niet bij.
Lies Liesbeth was zo lief enkele foto's van Escada te maken.  Hier staat ze haar beurt af te wachten ...
En eentje op de tafel ... Op haar facebook pagina staan een 50-tal foto's van whippets.  Maar dan moet je wel eerst 'vriend' worden met haar :-)
Ik had Escada stiekem beloofd dat ze een pluche beestje zou krijgen als ze een U'tje haalde.  Omkoperij ? Hmmm, denk ik niet hoor ;-)
Maar ze haalde dus mooi een 4U en belofte maakt schuld !
Nadat wij een lekker flesje hadden opengedaan, werd Escada beloond met haar nieuwe vriend: Mr. Racoon.
Mr. Racoon is een vrij grote wasbeer met een gezellig geluidje in.
En Mr. Racoon werd ook meteen aangeslagen door de rechtmatige eigenares.
Voorlopig nog heel ...

Maar dat heeft nu wel lang genoeg geduurd ;-)
En ook Funky vindt het geluidje geweldig !
Maar Escada maakt hem wel snel duidelijk dat dit speeltje voor HAAR bedoeld was !
En pertinent krijg ik dan de vraag : Hebben ze nog niet genoeg speelgoed ???
wel ... die vraag mag u zelf invullen ...

7 opmerkingen:

Syra zei

Proficiat dames met de 4U ! (en wat dat speelgoed betreft, ik begrijp dat heel goed hoor, hier is dat net hetzelfde en er kan altijd nog wel ééntje bij hé)

Annemarie. zei

Ah, een Fleurie, ik zie dat jullie echt blij waren met de U! (En terecht). Heeft meneer Raccoon de avond nog gehaald?

Nikki zei

Gefeliciteerd! Enne, een whippet heeft nooit genoeg speelgoed! ;-)

Tinne zei

OK, dus een speelgoedje kan er nog wel bij ;-)
Mr. Racoon is still alive, wat niet gezegd kan worden van de Fleurie. Maar die was dan wel weer erg lekker !

Monique zei

Kijk, zo houd je de moed erin bij onze whippets, die niet gek zijn van het showen. Ik zal hem onthouden ;>)). De mand met speelgoed komt bekend voor.... mijn dames zijn daar laatst ook ingedoken om al dat spul dat nét weer even anders is dan de mand vol die we thuis hebben uitgebreid uit te proberen....

Virginie zei

Proficiat Tinne en Escada ! tuurlijk is Escada een U waard. En ik ga die truc met dat speelgoedje ook eens proberen, je weet maar nooit. Maar Dusty heeft het zonder chantage ook wel goed gedaan ;o) En Jineau Joconde was in de erering best in show puppy.
Een geslaagde dag dus.

Evelien zei

Proficiat Tinne en Escada! :-)
En ik heb bijlange niet zoveel halsbandjes als jij speeltjes :-)