Escada

maandag 18 april 2011

Voetbal en meer

Zondag was de laatste voetbalmatch van het seizoen.  Niet dat ik mij normaal ook maar enigszins in voetbal interesseer, maar deze match speelde mijn petekind Nils niet al te ver en dus ging ik supporteren.
 Nils aan de bal.
En de ploeg die heel tevreden is met deze overwinning ! 2 - 8 is de eindstand !
Nils wordt 12 en wil eigenlijk helemaal niet met zijn 'meter' op de foto.  Zeker niet terwijl al die stoere jongens van zijn ploeg staan te kijken ;-)

Ondertussen was Marc  met onze kroost naar zee, tesamen met Evelien en haar Zoë & James.
 Een duidelijk uitgelaten bende.
 Bowie die z'n geluk wil beproeven bij deze Golden retriever.
 De zwevende James & Zoë.
   Putje graven.
  De dame mee aan het werk zetten.
 Reuen-concurrentie wegjagen.
 Put inpalmen.
 Put verdedigen.
 En blijven doorgaan :-)
 Stok halen om hond uit put te jagen.
  rasloze honden verjagen.
 In de golven spelen.
 Stok zoeken. En de winner is .....
 Escada ;-)
 En Funky met een 2e plaats.
  Moe en warm (en toch ook wel een mooi kontje ;-)
 Bowie weer bij de concurrentie.
broer en zus, poep tegen poep ;-)

18 opmerkingen:

Unknown zei

Het deed me veel plezier om Funky nog eens te zien spelen op het strand. Gewoonlijk sloft hij er maar wat achteraan.

En jammer genoeg is het onbegonnen werk om foto's de maken van een klein dapper 13-jarig hondje dat heel de tijd vlak naast je loopt. Sorry Xian.

Annemarie. zei

Wat heerlijk, strand in de buurt. Ze hebben het heel goed gehad, zo te zien. Funky ziet er fit en happy uit, en de anderen trouwens ook. :-)
Knappe peetzoon heb je, Tinne!

Unknown zei

Annemarie, wat je in de buurt noemt... 90 minuten rijden ;-)

Evelien zei

Gelukkig staat de benzine zo goedkoop.. :-)

Voor mij is het 60 min rijden. Gelukkig is rijden één van mijn hobby's :-)

Annemarie. zei

Jemig..jullie zijn de echte diehards! Is er niet een leuk bosje ergens in de buurt, of zijn jullie zo gek van de capuccino bij de benzinestations?

Monique zei

Ja Annemarie, dat is dat leuke bos waar we Jewel een eeuwigheid kwijt zijn geweest ;>) daar krijg je Evelien met geen stok opnieuw heen ;>)))). Efficiënte taakverdeling, Marc en Tinne..... ik weet wel wat ik zou kiezen, maar ik heb dan ook geen petekind! Ronald heeft niet hard genoeg zijn best gedaan om voor nageslacht te zorgen. Althans, niet dat ik weet ;>))))

Unknown zei

Annemarie, 't is allemaal de schuld van Monique. Zij verkoopt haar pups aan sympathieke jongedames in Oost- en West-Vlaanderen ipv haar te beperken tot Reet en omstreken ;-)

Aan de andere kant, 't is maar half zo gek als "eventjes" naar Den Helder rijden voor een wandelingetje en wat kippesoep & pasta. Dus we worden al slimmer ;-)

Tinne zei

Kan nog komen he Monique ... Er lopen nog genoeg jonge dartele meiden rond :-)
En ja Annemarie, mijn peetzoon wordt erg knap !

Monique zei

Ik weet een goed gemaakt; we halen een leuke dame voor Ronald uit Vlaanderen hier naar toe en dan stuur ik volgend jaar een B-Sandje naar Reet. Want dat is wat ik lees uit Marc's commentaar - goed verhaal Marc!

Unknown zei

ja maar, dat hondje moet wel terechtkomen bij iemand die zo gek is om met mij te gaan wandelen.

Zeker nu Tinne de smaak te pakken heeft van het voetbal hooliganisme is de kans klein dat ze nog mee wil gaan wandelen ;-)

Monique zei

Nou, dat is ook toevallig, ik ken van die mensen, en die wonen ook in Reet ;>)

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Leuke foto's van spelende honden.
En je hebt een knappe peetzoon hoor Tinne;-)

Virginie Busschaert zei

Marc, Je kan natuurlijk ook zelf een nestje fokken en de hondjes in Reet en omstreken verkopen aan sympathieke, gekke mensen om dan dichtbij te kunnen gaan wandelen ;o)
't Zag er weer leuk uit. Volgende keer ga ik weer mee hoor. Als 't maar niet op een zondagochtend is want dan heeft de fitness voorrang.
Tinne, heb je nog van die knappe gasten in de familie maar een beetje ouder?

Annemarie. zei

Virginie, ik heb een leuke zoon in de aanbieding, 15 jaar, maar groot, sterk en slim. :-)
Hoe oud was jij ook alweer?
Oh ja, je dient er natuurlijk wel een Ballistic pup bij te nemen maar dan is Daaf ook al 16, dat scheelt weer.

Tinne zei

Virginie, ik heb nog een halfbroer in de aanbieding. Een jaar of 23 denk ik ... zonder honden maar wel een dierenvriend ;-) Hij is trouwens een van de volgers van mijn blog, dus als hij het leest ... Dries zal ik wat regelen ? :-))

Elly de V. zei

Altijd weer leuk om de wandelfoto's van jou te zien Marc, de honden genieten voluit.
Ik zou best met je willen wandelen hoor maar helaas is de afstand ook een te groot obstakel zeker met deze benzineprijzen.

Jullie meiden kunnen het ook niet laten he om eens hier en daar te "vissen" naar beschikbare mannen.

Annemarie. zei

Nee Elly, zelfs niet als we zelf al lang voorzien zijn. Snuffelen en koppelen zit in het bloed... :-)