Escada

maandag 15 augustus 2011

Coursing in Kronenberg

Ondanks de felle regen, vertrok ik zondag ochtend vroeg naar de coursing in Kronenberg.
Geen fototoestel bij. Enkel Escada en ik.
Maar ondanks de regen, die trouwens stopte eens de coursing begon, was het een gezellige coursing.
Jacqueline bood me een kopje koffie aan bij aankomst. Een leuke babbel later bij Annemarie waar Escada zich tesamen met haar meiden installeerde in de caravan. Bijpraten met Lisette ... kortom gezellig!
Een mooi uitgelegd parcours dat heel goed te volgen was door de omstaanders. Alles vlotjes, geen haasbreuken, een pauze van 15 minuten en dan weer gelijk van start. Kortom, daar kunnen de Belgen toch nog wel een puntje aan zuigen ;-)
Escada liep de eerste course tegen Bibi Noire van de Sabelpoort. Een goed hondje, dat helaas vandaag een mindere dag had.
De tweede ronde liep ze tegen een hond gefokt door Diny en Alex : Better Do it in A Gagga Da Vida. Een heel snelle, jonge hond.
Escada haalde een mooie 5e plaats en het RCACL.
Mart maakte deze foto, maar ik ben er zeker van dat er op het blog van Annemarie veel meer zal verschijnen ! Maggie eindigde trouwens op een verdiende 4e plaats.
Escada was ook vandaag best nog moe. Zij had zich geïnstalleerd in de zetel met haar favoriete speeltjes ;-)

3 opmerkingen:

Lisette zei

Ik vond het super om je weer te zien, te spreken én een knuffel in ontvangst te nemen! En wat is Escada een beauty. Gefeliciteerd met jullie vijfde plaats. Je hebt nog altijd twee foto's meer dan ik op je blog, want wij hebben er niet één gemaakt; veel te druk met andere hondjes inlopen, starten, uitlopen, opvangen! En dat terwijl we zelf niks hadden lopen.

Een heel fijne vakantie in Zwitserland.

Annemarie. zei

Gezellig dat je er was, Tinne, en Escada heeft het schitterend gedaan, ze heeft haar Moonlake-kennel eer aangedaan.
Ook namens mij heel veel plezier in Zwitserland, en alleen platte wandelingen hè.. :-)

Monique zei

Een mooie krachttraining voor we de Zwitserse paden opgaan; misschien moet je na de vakantie direct op iets inschrijven, zonde van al die extra rode bloedlichaampjes die Escada in de Alpen zal verzamelen ;>)).