Escada

woensdag 14 maart 2012

De buit ;-)

Op algemene aanvraag, hier enkele foto's van 'de buit' ;-)
 Een overzicht. Crocs waren erg goedkoop, dus onweerstaanbaar. Tandpasta en ontworming zijn ook goed van prijs dus die stonden ook op mijn wishlist.
 Deze Sea Jerky's. Ze zijn er dol op !
 Een showlijntje voor Ivy van Nikki.
Hier kon ik niet aan weerstaan :-)
En van deze had ik al heel goede commentaar gehoord. Door Xian zijn ongeval lang geleden is het erg moeilijk om aan de slechte kant van zijn hoofdje tandjes te poetsen en bij het eten gebruikt hij die kant ook niet. Hopelijk helpt dit dus.
Valt wel mee volgens mij hoor, deze buit ;-)

7 opmerkingen:

Unknown zei

En geen woord over de 'petcorrector' die je rond mijn nek wil hangen ?

Evelien zei

Ooooh, dat valt goed mee hoor Tinne!
En daar moet Marc een maand voor gaan werken???
Veranderen van job zou ik zeggen, haha.

Mooie huisbandjes Tinne!
En dito showlijn ;-)

Tinne zei

ge weet dat hij graag overdrijft he :-)

Monique zei

Heb je niet eens iets met elektra gekocht om Marc te overheersen dan, wat een mazzel voor Marc dat hij er vanaf komt met een busje pet corrector ;>).

Elly zei

Het valt inderdaad nog mee. Als je in gedachten houdt wat er allemaal te koop is ......Ik vind de crocs wel mooi maar de kleur een beetje te...Zien we die straks terug in Bretagne.

Nikki zei

Mooie buit hoor! Die bordjes vind ik erg leuk. :-) En bedankt voor het showlijntje, daar zijn ik en Ivy erg blij mee!

Annemarie. zei

Mwah...ga je naar Crufts, niet eens een hutkoffer nodig voor de terugreis. Marc zeurt. Waren er geen veeprikkers? :-)