Escada

maandag 5 maart 2012

Ons kleine meisje wordt een puber

Dyllis is vorige week 10 maanden geworden. Ze lijkt niet meer te groeien, maar is wel een beetje een slungeltje nu.
Maar een mooi slungeltje, dat zich redelijk goed laat zetten.
Vandaag kwam er voor  Dyllis een pakje toe :
Of ze er blij mee is, weet ik niet. Ze is dan ook nog niet loops, maar ik verwacht dat dit niet meer zo lang zal duren. En dan heeft ze alvast geen saai broekje, maar een sexy roze met bloempjes !
mét bijpassende halsband :-)

21 opmerkingen:

Naära zei

Oehhhh, roze..... I love it!!!

Enne slungelig... ik zie er niets van. Je had die zwarte (niet saai overigens) van mij moeten zien op die leeftijd... echt geen gezicht ;-)
Dyllis is een mooie dame!

Unknown zei

Kijkt Funky nu niet een beetje jaloers naar dat broekje ? ;-)

Katja zei

Ze ziet er goed uit Tinne, maar ik vond haar altijd al mooi zaols je weet. waar heb jij dat broekje besteld?

Tinne zei

broekje en halsband komen van :
http://www.collarsrus.co.uk/

Tinne zei

Dank je Naära en Katja !

Monique zei

Think pink, ladies! Ik vind haar nu juist minder slungelig worden sinds de vorige foto's, haar rugbelijning lijkt iets te zijn veranderd, de S-curves komen eraan!

Dennis, Monique en Rico zei

Wat is ze toch mooi.....
Het broekje is toch echt een Mart Visser jasje voor je kontje!
En de halsband....zo sjiekjes voor een echt Verkade meisje!

Nikki zei

Ik vind Dyllis eigenlijk helemaal niet slungelig lijken! Zoals Monique ook al zegt, de S-curves komen er zo te zien aan. Mooi hoor! En roze staat Dyllis erg goed... ;-))

Tinne zei

Ik vind dat ze haar volle lijfje een beetje kwijt is. Maar misschien is ze gewoon wat magerder op dit moment.
En roze staat ze inderdaad mooi :-)

Annemarie. zei

Dyllis blijft mooi. En dat broekje is to die for, (nou ja, bij wijze van spreken), eens kijken welke kleur Truffel zou staan (want mijn begeerte is gewekt, helaas).

Evelien zei

Wat een grappig broekje Tinne !! :-)
Geweldig. Spijtig dat Zoë gesteriliseerd is :-)

Enneuh mooie halsband hoor. Ook schattig roze ;-) hij staat haar mooi.

Wat het slungelig zijn betreft: ik heb er geen idee van. Ik vind ze nog altijd even mooi als voorheen.
Ik ken alleen de curves van de vrouwelijke Levi's broeken: bold curve, demi curve... moet ik het in die richting zoeken? :-p

Tinne zei

ja, leuke accessoires maken lastige dingen toch altijd iets draaglijker he ! Ik hoop dat Dyllis er net zo over denkt als ze loops wordt ;-)
Annemarie, je kan er altijd zelf aan beginnen he ! Ik zal het modelletje eens meebrengen :-)
Evelien, jou curves gaan denk ik over de benen. Gelukkig zijn de benen van Dyllis recht :-)

Evelien zei

Neen Tinne, ik denk niet dat Levi's speciaal jeans gaat ontwikkelen voor mensen met scheve benen :-p
Het gaat over de badonkadonk. :-)

Tinne zei

ah ... de badonkadonk ... zeg dat dan ...
(euh ga nu eerst even googlen :-))

Tinne zei

ah, de badonkadonk ! :-) jaaaaa zo eentje als die van Dyllis :-)

Evelien zei

Ja, zo'n badonkadonk, haha :-p

Evelien zei

Ja, zo'n badonkadonk, haha :-p

Annemarie. zei

En zo leren we elke dag weer bij..uit de konttekst kunnen we veel opmaken. :-) Is 't Vlaams? Kan ik me iets bij voorstellen, met Reet, Kontich, Aarsselaar..

Elly zei

Wat staat ze daar weer mooi te zijn tussen de crocuskes.
Ik weet zeker dat mijn tekkeldames die broek geweldig hadden gevonden, ik zie dat het klittenband op de rug zit ipv de zijkanten waar onze meiden het los konden schuren langs de bank en dan lekker schudden.

Tinne zei

Elly, de klitteband zit inderdaad op de rug. Ik ben benieuwd of ze dat gaat aanhouden ;-)
Annemarie, ik kende het ook niet. Maar ja, da's de generatiekloof zeker :-)

Evelien zei

Ik ken het ook maar vanuit 'De slimste mens' (entertainmentshow in Vlaanderen): Bart De Wever kon het antwoord 'Badonkadonk' perfect geven op de vraag hoe een 'welgevormd achterste' genoemd werd tegenwoordig ;-))