Escada

dinsdag 7 september 2010

Zwitserland - dag 6 : nog eens een rondje Plans Mayens

Onze laatste dag begon heel grijs.  Maar het was voorspeld.  We zouden dus terug de wandeling maken van één van de eerste dagen.
Maar eerst nog even de eekhoorn, die we dagelijks vanuit onze kamer bij de overburen zagen zitten.
En gedag zeggen tegen onze buren Elly en Hans ;-)
We vertrokken om 11 uur, een uurtje later dan gewoonlijk.  En zoals je kan zien ... we hadden er zin in ! :-)
De hondjes allemaal in een regenjas gestoken gingen we op pad.
Zelfs Ronald had een regenjas en stapschoenen aan in plaats van de gebruikelijke sandalen ;-)
Zoek de vreemde eend ...
Maar na een tijdje stopte de regen en gingen de hondenjasjes uit.
Verder hebben we van deze wandeling niet veel foto's. Waarschijnlijk omdat we die in het begin van de week al gedaan hadden.
Maar om jullie ook even te laten genieten van wat er na het wandelen gebeurde ...
Zo zagen onze vooravonden eruit.  Tessa ging niet dikwijls mee wandelen, maar bracht haar middagen door al shoppend en zoekend naar goede wijn.  Die wij dan uiteraard moesten proeven.
Tessa, ik vond het geweldig !
Ronald was al 'overgelopen' omdat hij ons had gehoord, maar boven ons waren nog jaloerse blikken van Monique, Evelien en Lut.
Dus algauw had iedereen zijn glaasje in de hand ;-)
Ik weet nu dat Annemarie volgend jaar zeker mee wil :-)
En daar hield het niet bij op.  Het eten was dan niet zoals Monique ons beloofd had (niet jouw fout, Monique ! Ze moesten de koks gewoon niet wisselen !!), maar aan de wijn had het zeker niet gelegen.  Die vloeide rijkelijk ;-)
En Ronald ... tja ... die heeft serieus afgezien met al die vrouwen ;-)
Onze laatste avond was een kaasfondue.  En die was echt lekker !
En zo kwam onze vakantie helaas tot z'n einde.  Ik vond het een geweldige vakantie en heb genoten van het gezelschap ! En de honden ... die tekenen gelijk om volgend jaar terug te komen !
En de volgende ochtend viel er sneeuw... tijd dus om te vertrekken ;-)

Om al de foto's te bekijken ga naar :
http://xian.smugmug.com/Vacation/Crans-Montana-Suisse-2010

3 opmerkingen:

Annemarie. zei

Jullie zien er allemaal zo blij en ontspannen uit. In de namiddag dan, bedoel ik. :-)
Ik denk dat ik met Tessa mee zou gaan.

Nikki zei

Je hebt leuke verslagen geschreven van jullie vakantie Tinne, uiteraard met mooie foto's er bij! Zo te zien hebben jullie echt genoten. :-)

Monique zei

Annemarie, dat zou Tessa best gezellig vinden denk ik ;>). Maar ik denk dat jouw roedel een heel andere keuze zou maken ;>).

Leuk laatste verslag Tinne! Maar goed dat jij deze hebt gemaakt, want ik heb zelfs nul foto van die laatste wandeling. Die best meeviel, want de tweede helft bleek zelfs droog en zonnig!