Escada

dinsdag 7 augustus 2012

Wandeling in Chaam

Zondag ging Marc wandelen in Chaam, tesamen met Ilse en haar bende en Katrien met Nousje.
Ik bleef bij de oudjes Xian, Ixelle en Bowie.  Al is Bowie dan nog niet echt oud, hij sukkelt met een dubbele hernia. Maar vandaag heeft hij toch weer een uurtje mee gewandeld, dus het gaat de goede kant op.
 Tja, en wat doe je dan als je deze foto's ziet ...
Genieten natuurlijk. Dat de honden weer eens lekker konden rennen,
 en in het water spetteren !
 Heerlijk !


 Het lijkt wel een wedstrijdje !
 Maar wie zegt dat een whippet niet van water houdt ... ;-)
 En uiteraard, na het bad weer droog rennen !

 En dat maakt wel indruk met zo'n aantal whippets !
 Hier wordt weer eens duidelijk dat Funky ne grote sukkelaar is !
 En dat we Dyllis niet meer met hem mogen laten coursen,
 want die tandjes maken echt geen indruk op haar !
 Geen idee wat Ilse hier in petto had voor de honden.

 Oeps ...
 Ik ben toch niet meer bang !
uitgeteld.


9 opmerkingen:

Unknown zei

Jammer dat onze oudjes hier niet meer mee kunnen van genieten. Ik heb toch de indruk dat ze hier meer van genieten dan een dagje agility zoals we vroeger deden. En we moeten er niet zo vroeg voor uit ons bed :-)

Katje zei

Ja, ik denk het eigenlijk ook dat hondjes liever een dagje het bos induiken dan naar wedstrijd te gaan. Is voor mij toch zo :-D. En ook veel minder stress voor de baasjes ??
Was leuke namiddag en Nousje was helemaal uitgeteld!

Unknown zei

stress had ik feitelijk enkel toen Funky zijn TAP moest spelen. Op gewone wedstrijden had ik daar niet echt last van

Annemarie. zei

Prachtig, zo'n hele kudde uitgelaten whippets!

Wolfke zei

Supertof!

Virginie Busschaert zei

Waauw! Schitterende spetterfoto's, de fun druipt eraf ;o)
Mooi al die whippets rond Ilse. Precies de rattenvanger van Hamelen.

Monique zei

Geweldige serie weer! En inderdaad, je hoeft niet voor dag en dauw op, Marc, om hen dit plezier te gunnen!

e zei

Heerlijk om naar te kijken!

Elly zei

Nog een keer.
Heerlijk om naar te kijken!