Escada

maandag 24 september 2012

Wandeling in Chaam

Zondag hadden we een wandeling in Chaam. Nu ja, we ... Marc met onze jongsten Escada, Funky en Dyllis. Ik was met de oudjes en maakte een kortere wandeling naar een nieuw uitzichtpunt hier in de omgeving. Ook mooi, maar geen Chaam ;-)
Zaterdag was de opening, maar die hadden we gemist, dus zondag ging ik tesamen met Dirk een kijkje nemen. Vanaf de toren zou je het Atomium in Brussel moeten kunnen zien, maar helaas daar heb je wel goed weer voor nodig. Voor de oudjes is dit een aangename wandeling van een uurtje over de velden waar af en toe een haas op duikt.
Chaam was natuurlijk veel spannender. Marc had afgesproken met Naära en haar zoon en nieuwe vriend, Florinda, Stijn en Patrice en uiteraard met al de hondjes.
 Hier op de grote weide liepen (bijna) alle honden los.
 Een renhond van Stijn,
 Dyllis op de uitkijk,
 Funky die haar weer probeert af te schudden,
 Escada die spannende dingen zoekt in het hoge gras,
 en daarmee duidelijk de interesse wekt van de rest van de roedel.
 Funky geniet duidelijk.
 Gedurende de week loopt hij niet meer zo veel. Gewoon omdat hij het niet meer zo nodig heeft denk ik.
En hier maken ze kennis met de jongste aanwinst van Stijn en Patrice.
 Zwart in de meerderheid ;-)
 Muisjes ?
En nog een camouflage foto. Het lijkt wel een ree.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Sorry Florinda, jammer genoeg geen foto's van Moshi. Die wil blijkbaar niet lopen als ik mijn camera bovenhaal.

Nikki zei

Ziet er weer leuk uit! Het lijkt me leuk om volgende keer weer eens mee te gaan. :-))

Florinda zei

Haha, geen probleem Marc! Moshi vindt het duidelijk leuker om tussen de bomen door te crossen achter Phoenix en Dyllis. :)

Annemarie. zei

Heerlijk! En die lucht boven die toren..jemig! Heb je het droog gehouden, Tinne?

Virginie Busschaert zei

Dat vroeg ik me nu ook af. Ik vind die kleur lucht zo mooi maar niet wat er meestal op volgt ;o)

Ik probeer ook zo snel mogelijk weer eens mee te gaan.
't Is toch niks leuker voor hen om te lopen met hun soortgenootjes.

Monique zei

Ja, dat blijft een prachtig gebied om te wandelen! Het is alweer even geleden dat we er waren....