Escada

zondag 7 oktober 2012

puppies kijken



Vandaag was ik te gast bij Kurt, van de kennel Loamhill whippets.
Hij heeft een nestje puppies van 6 weken uit de combinatie Ch Un Autre Regard du Chawia X Ch Pardee Gold Star.
 Het is een heel mooi nestje met een verscheidenheid aan kleurtjes.
 2 donker brindle, 3 blauw brindle, 1 beige en 2 bruin brindle.
 Hier het donkere brindle teefje. klein, en super vrouwelijk.
 En het 2e teefje uit het nest.
 En het reutje dat Kurt voorlopig gaat aanhouden ...
 Stuk voor stuk prachtige hoofdjes.
 Hier de 2 donkersten uit het nest.
 En de kleurtjes trekken elkaar aan ;-)
Na een uurtje slapen verhuist de bende naar buiten. Het zonnetje schijnt en niks zaliger voor de puppies om zich te kunnen uitleven in de tuin !
 En met het fototoestel in de aanslag bekom je zo de mooiste foto's.  Hier een gangwerk,
 dan weer spelende pups
 en het hoogloopse teefje met de moeder van de pups, lekker samen spelend
 Deze wil alvast op de foto ;-)
 En zo heb je ook een prachtige standfoto.
Maar deze is toch stiekem mijn favoriet. Ik wilde hem nog in mijn tas steken maar helaas ... hij heeft al een nieuwe thuis ;-)
Bedankt Kurt, voor de ontvangst. Het was weer heel leerrijk voor mij.
Meer info over de pups vind je op het blog van Kurt :

6 opmerkingen:

Monique zei

Het nestje ziet er inderdaad goed uit! En dat reutje dat wordt aangehouden helemaal, erg mooi. Ze hebben een heerlijke tuin om in te spelen zo te zien - en je had vandaag mooi weer voor zo'n bezoek!

Annemarie. zei

Tja, het is dat we al een leuke afspraak hadden (verlovingsfoto's maken :-) maar ik had graag meegegaan anders, en zo te zien was het de moeite waard ook, fraaie pups!

kurt zei

Het was zalig om weer eens iemand lastig te kunnen vallen met al mijn theorieën:)Aan Annemarie :Het lukt nog wel eens! Steeds welkom! De keuze is heel moeilijk, want ik zie weinig verschillen. Na vier nesten kan ik nog niet van ervaring spreken, maar het is me wel al opgevallen dat er nog zoveel verandert. Eigenlijk moeten we veel te vroeg kiezen.

Unknown zei

Ja Kurt, die theorieën heb ik 's avonds ook mogen aanhoren :-)

Annemarie. zei

Ach, heb ik ook nog een middag vol heerlijke theorieën gemist, dju! Echter, de pups zullen (helaas) vertrekken, maar de theorieën blijven en die kom ik heel graag eens aanhoren, Kurt!

Virginie Busschaert zei

och wat jammer dat het dit weekend was. Ik had ook wel willen komen kijken maar Dune heeft mijn agenda ingevuld vorige week ;o)
Wat een leuk in kleur gevarieerd nestje.
En wat een mooie kopjes!
Hopelijk kan ik binnenkort naar mijn eigen pupjes kijken.