Escada

maandag 14 maart 2011

Crufts en meer

Mijn weekend Crufts zit erop. Maar Crufts is meestal meer dan alleen Crufts. Ook dit jaar ging ik logeren bij Gay Robertson, de fokker van onze Bowie.  Zij vindt het fijn dat ik kom (althans, dat zegt ze toch ;-) en ik ben er graag. En ik zie Bowie z'n familie terug, die meestal wel met één of ander hondje is uitgebreid.
Hier woont Gay. In de Cotswolds, een prachtig deel van Engeland.
Het uitzicht over één van haar 4 weiden.
En over haar andere.
En een uitzicht vanop de weide.  Prachtig toch !
Maar de enigen die echt genieten van de immense weides zijn de honden.
Hier spelen Fickle (Moonlake Mercedes) en Tealeaf (Moonlake Mazda), haar nestzusje die op bezoek was.
En van al dat spelen krijg je natuurlijk dorst !
Maar we waren dus ook op Crufts.  En omdat er al zoveel foto's verspreid zijn zal ik het jullie niet aandoen mijn redelijk donkere foto's te moeten bekijken ;-)  Maar enkele kan ik toch niet achterhouden:
Dit arme teefje haar blaas stond waarschijnlijk op springen en vond het groene karpet wel erg op gras lijken ! En het duurde en het duurde ...
Gelukkig reageerde de eigenaar van het hondje erg laconiek waardoor het geheel erg amusant werd.
Zelfs de keurder Mr. Magnus Hagstedt kon, net als het publiek, een lach niet onderdrukken. 
En dit zijn dan nogmaals beste teef en beste reu.
Gay haar 10 maanden oude puppies waren ook op Crufts.  Moonlake Mercedes werd 5e in een klas van 18 puppies.
Ik vind haar erg mooi, maar ze is nog heel jong en zeker nog niet af.
Moonlake Morgan werd 2e in een klas van 19 pups.  Van hem heb ik helaas geen mooie gangwerk foto.
Hij is een mooie, krachtige reu.
Tealeaf (Moonlake Mazda) was ook op bezoek.  Zij was niet op Crufts en heeft nog geen ringtraining gehad, maar ook van haar toch een redelijke standfoto en gangwerk foto.

7 opmerkingen:

Annemarie. zei

Goh, Tinne, da's toch boffen. Eerst lekker naar de Cotswolds, en dan ook nog Crufts, met de one-and-only Moonlakedame. Moet een heerlijke ervaring geweest zijn. Mooie foto's van de Moonleekjes! En wat een prachtomgeving, waar ze in leven.

Evelien zei

Dat zag er leuk uit Tinne! Die hondjes hebben het daar ook niet slecht zie ik, amai ;-) En wat een mooie familie van Bowie, vooral dat ene gestreepte hondje vind ik prachtig.

En heb je de autoritten ginder overleefd? ;-)

Monique zei

Gay woont prachtig, en haar whippets hebben het zo te zien prima daar! Mooi gelukte standfoto's van het laatste nest, de Duitse vaderhond heeft duidelijk de gewenste bijdrage geleverd ;>).

Tinne zei

Evelien, ze wordt toch rustiger met de jaren ;-) al heb ik af en toe m'n hart toch even vastgehouden ...
Monique, de vaderhond heeft vooral de maat gedrukt, en dat was inderdaad de hele opzet ;-)

Virginie Busschaert zei

Wat een te gekke foto als ze aan't spelen zijn !
En smelt, smelt ... wat een omgeving ! Die streek staat op mijn lijstje om eens op reis naar te gaan met D&D.

Monique zei

Ja, Ronald en ik willen ook al jaren naar Engeland op vakantie met de honden. Hun bloedtests zijn al jaren geleden geregeld, en zelfs al vernieuwd ondertussen, nu alleen nog eens iets boeken.....

Syl zei

Heerlijke lente foto's! Laat maar komen die lente... Het kriebelt bij ons allemaal!! :)