Escada

maandag 21 maart 2011

't is lente, 't is lente ! Ik voel het aan mijn instrumenten !

Zondag stond er voor Marc en de honden weer een wandeling in Berlaar op het programma. Tesamen met Virginie met Dune en Dusty en Evelien met Zoë en James.
Dusty en Dune waren nog niet zo lang uit loopsheid en dat is duidelijk te merken ...
Bowie probeerde Dune het hof te maken, James deed verwoede pogingen bij Dusty.
 Hier probeert Bowie het met een dansje :-) 
 Duidelijk dorstig weer.
 En terwijl Bowie en James hun best doen om Dune en Dusty te euh ...
 probeert Zoë de aandacht te trekken met een stok.
Ach.  dan zullen de 3 'het'jes maar samen spelen.  Funky, Zoë en Ixelle.  Escada was er ook bij maar helaas, nog steeds aan het lijntje.
Onze pointer.
zonder woorden ;-)

14 opmerkingen:

Unknown zei

Jammer genoeg mocht ik nadien niet meer op café. Vermoedelijk hadden de dames een knappe wielertoerist zien zitten ;-)

Evelien zei

Oh wat ik ben blij dat ik niet op die laatste foto sta! :-D

Haha..

Eneuh ik heb geen ambitie om een wielerterrorist te versieren ;-)

Elly,Mozart,Maestro zei

Jammer dat het zo'n eind uit de buurt is anders zouden wij graag eens meelopen/rennen/spelen.

Evelien zei

Elly, kom je naar de regiowandeling volgend weekend?

Nikki zei

Leuke foto's! :-))

Monique zei

Ach, en de drie hetjes voelen helemaal niets aan hun instrumenten...... wel lekker rustig natuurlijk. Ons Hinde is net loops geworden, dus dat wordt voor haar thuis blijven van de regiowandeling, helaas. Wie komen er nu allemaal? Gaan we zaterdag, of direct na afloop nog samen iets eten misschien?

Evelien zei

Wij willen zeker (Ilse en ik) zaterdag iets gaan eten ja :-)

Na afloop kan ook? Per slot van rekening is het nog 3,5 u in de auto zitten, dus dat doen we beter met een volle maag.
Het moet dan natuurlijk niet uitgebreid zijn ;-)

Evelien zei

Wij willen zeker (Ilse en ik) zaterdag iets gaan eten ja :-)

Na afloop kan ook? Per slot van rekening is het nog 3,5 u in de auto zitten, dus dat doen we beter met een volle maag.
Het moet dan natuurlijk niet uitgebreid zijn ;-)

Annemarie. zei

Ah, Virginie heeft haar haar weer "wild gezet", zie ik, en James en Bowie zetten hun instrumenten ook vrij wild, geloof ik.

Heren: als een teefje nee zegt, is het ook nee, en niet misschien! :-)

Evelien zei

En dat geldt niet alleen voor teven, trek de lijn maar door naar de vrouwelijke tweevoeters op deze aardbol ;-)

Tinne zei

Maar Annemarie, volgens mij hadden ze er wel lol in om de heren rond hun pootjes te winden en vervolgens te gaan lopen. 't zijn ook echte vrouwen he :-)

Virginie Busschaert zei

Allé, dan toon je je tanden omdat je niet op de foto wil en dan nemen ze die toch nog. En plaatsen die nog op een blog ook ! De volgende keer zal ik moeten grommen ;o)

Annemarie. zei

Persoonlijk zou ik een keertje bijten, Virginie, dat maakt wellicht meer indruk. :-)

En ja, Tinne, 't is wel waar, ik herinner me mijn jonge, knappe jaren, bergen menselijke reuen..
en dan maar lopen. :-)

Elly de V. zei

Ja Evelien, ik kom naar de regiowandeling volgende week en als ik het goed begrijp kom jij het hele weekend. Dat is leuk ,kan ik James en Zoe weer eens in levende lijve aanschouwen want dat is een tijd geleden. Ik zie er naar uit maar eerst komend weekend naar Zutphen.