Escada

zondag 6 mei 2012

Feesten en slapen ...

Het was een drukke week. Samen met Dirk vierde ik mijn euh ... 30ste verjaardag (we verjaren allebei op dezelfde dag, dus dat maakt het wel dubbel zo leuk ;-).
Ik kreeg van Marc zelfs een echte kroon ...
En als dank kreeg hij lekker eten : zalm, gekookte aardappeltjes, asperges en een heerlijke Meursault wijn.
De hondjes genoten 's middags van een flauw zonnetje in een veel te klein mandje,
en 's avonds lekker dichtbij het eten.
 Of op z'n Xians ; diep weggedoken in een schapevacht.
 of op z'n Bowies : omgevallen :-)
 net als Escada.
De meest agressieve van het gezelschap zat veilig opgesloten in de kennel.
En tot slot moesten ook Dyllis én Escada eraan geloven ...
 Eventjes mooi wezen op tafel.
Op naar m'n volgende 30ste verjaardag :-)

7 opmerkingen:

Dennis, Monique en Rico zei

Wat een prachtige kroon op een kroontjesverjaardagfeestje.
En de houdingen van de hondjes vertellen ons hoe gezellig en relaxt het is geweest. De showfoto's zijn zoals altijd weer erg mooi! Het verkade meisje blijft wel favo.

Dirk zei

Toffe feestjes,die sluiten de gasten op in een kennel!
Waarschijnlijk om zelf meer wijn te hebben.:-)

Oh ja,bijna vergeten...mooie hondjes!!
:-))

Unknown zei

En nu staan er hier 3 dames met ontblote tandjes of een deegrol te eisen dat ik schrijf dat zij de knapste en liefste is... mmm ... dan hou ik het maar bij Ixelleke ;-p

Maar het eten was wel heel lekker ...en de drank ook ;-)

Lisette zei

Als je drie dagen eerder geboren was, had je het samen met onze Bea kunnen vieren en misschien haar gouden kroontje mogen lenen en in haar gouden koets mogen zitten. Maar ik denk dat Dirk een veel leukere feestganger is :) Hij gedraagt zich in ieder geval als een beest (in die kooi)!

Marc, Tinne is de mooiste van de meisjes hoor (anders slaap je vannacht in de hondenmand)!!!!

Op naar de 31 Tinne, da's al jaren bijna mijn leeftijd.

Annemarie. zei

Ach jee, nog proficiat Tinne! Ben even een weekje van de wereld geweest, zonder internet of wat dan ook. Lekker, maar je mist veel..
Maar zo te zien een prima dag gehad! Zijn deze gevaarlijke rassen trouwens toegestaan in België? En ga je er mee showen?

Tinne zei

Lisette, zal ik dan Marc maar weer uit de kooi laten ?
Annemarie, mijn verjaardag is niet belangrijk ;-) maar een mens moet wat zetten he ! Vergeet het showen ... tenzij er een klas na veteranen komt ;-)

Lisette zei

Ja, laat feestbeest Marc maar snel vrij. Misschien geeft ie je nog een shiatsu massage voor het slapen gaan als verlaat verjaardagscadeautje.