Escada

dinsdag 29 mei 2012

Vijvers, BBQ's, Kerstfeestjes, ...

Het is alweer veel te lang geleden dat er een update kwam op m'n blog. Het warme weer zit daar voor iets tussen ;-) Lekker genieten in de tuin en even geen computer.
Maar hier dus weer een update. Op de clubmatch had ik een Fun-eendje gewonnen. Het arme diertje werd dan maar op de vijver gezet, niet zonder belangstelling van de whippets.
 Dyllis heeft alles gedaan om het te kunnen pakken.
 Helaas, erin springen was er net niet bij, dus het diertje zit nog steeds midden op de vijver ;-)
 Ook de tuin werd weer een beetje fleuriger gemaakt, met het oog op een zonnige zomer.
 En de eerste BBQ was een feit. Zo kwamen Marc z'n ouders met poedel Prutske.
 Een beetje traag voor Dyllis maar een heel goed speel vriendje !
 En ze hebben wat afgerend in de tuin ! Dyllis op kop met een gefrustreerd poedeltje erachter ;-)
 De volgende dag werd naar jaarlijkse traditie het kerstfeest gehouden bij mijn papa en Magda.
 Enkel het wierook was aanwezig. Goud was te duur, en mirre niet bekend.
 Maar er waren wel echte kerst pakjes !
 En de hond des huizes. Nog niet echt de vriend van Dyllis. Hij vond het tijd dat ze haar maagdelijkheid verloor en stelde zich zonder meer kandidaat.
Misschien was ons "ballonnen" gevecht wel de aanleiding van zijn onkuise ideeën ;-)
De volgende dag kwam er een iets snellere vriend. De saluki van mijn moeder.
 En na een lekkere maaltijd is het fris genoeg om toch weer even te spelen.
 en te bekvechten.
Dyllis ontdekt de kurk van een wijnfles. Helaas is haar nek net te kort.
 Even flemen bij mama dan maar, maar weer helaas, die trapt daar niet in.
 Bij oma ? Met mijn meest onschuldige blik ?
YES ! Hebbes :-)
Tenslotte nog de traditionele showfoto :
Jaja, mijn meisje wordt mooi !

5 opmerkingen:

Dennis, Monique en Rico zei

Mooie spelende hondjes, jammer dat het eendje niet werd gered door ze. Misschien komt het nog wel.....of moet het nog warmer worden voor ze erin gaan??
BBQ-en en Kerstcadauetjes.
Kortom een gezellig blogje.

Monique zei

Alles in de wereld is speciaal gecreëerd voor Dyllis.... denkt ze ;>))). BBQ en kerst, het ziet eruit als feest voor mens en dier. Mooie traditie hoor ;>)

Annemarie. zei

Goh, en wanneer ga je oud en nieuw vieren? In juli? :-)
Die blik van Dyllis naar je moeder..onbetaalbaar. Wat zijn het toch een intriganten hè, die whippets. :-)

Virginie Busschaert zei

Wat lief, Dyllis aan het flemen bij jou op schoot!
Ze heeft nog niet genoeg rek en strek oefeningen gedaan zie ik. Daar moet ze dringend aan werken en dan zijn alle problemen van de baan. Moet ze niet meer het onschuldige meisje spelen ;o)
Wel tof kerst tijdens de zomer vieren maar ik mis wel de kaarsjes en zo.

Unknown zei

Ik wist dat we iets misten, Virginie, maar nu weet ik het. Dankjewel ;-)