Escada

maandag 9 augustus 2010

Op puppyvisite in Praag


Zaterdag 7 augustus nam ik het vliegtuig naar Praag.  Ik ging de puppies bekijken van Bowie en Tajga.
Om 4 uur 's ochtends op is niet ideaal, maar ach ...
Goede vlucht en om 10 uur stond ik in Praag waar Mirka me kwam ophalen.
En toen de puppies :-)  Vandaag de 'officiële' standfoto's.  De puppies zijn absoluut niet getraind om mooi te staan, dus het was niet gemakkelijk.  Met één van de teefjes zelfs onmogelijk om ze te laten staan.  Maar we hebben ons best gedaan, dus hier zijn ze :

On Saturday August 7th, I took the plane to Prague.  I went to see the puppies from Bowie and Tajga.  Getting up at 4 am is not ideal but ok ...
I had a good flight and at 10 am I was in Prague where Mirka picked me up.  
And than puppies ;-) Today I show you the 'official' standing pictures.  The puppies aren't trained at all so it was not easy.  One bitch didn't want to stand at all, but we did our best to get something from all of them.
Barbican (dog)

Barbican
Barbican
Barbican is mijn favoriete reu.  Ik had hem heel graag in mijn tas gestoken ;-)  Maar ze zijn allemaal verkocht, dus dat was wel gemakkelijk voor mij !

Barbican is my favorite dog.  I would have loved to put him in my bag ;-)  But they are all sold, so that made it easier to resist !

Batist (dog)
Batist
Batist
Batist doet me het meest aan Bowie denken : hij was constant aan het kwispelen.  Een heel lief hondje.

Batist is the one that reminds me the most of Bowie : his tail was always wagging.  He has such a sweet character.
Brixton (dog)
Brixton
Brixton
Brixton is ook een heel lief hondje.  Eigenlijk zijn ze stuk voor stuk heel vrij en van niks bang.
Ik werd dan ook heel enthousiast begroet door de bende.  Ze houden erg van bezoekers ;-)

Brixton is also a very sweet dog.  They are all very free and not afraid of anything.  I was greeted very enthusiastic by the 5.  They adore visitors !
Bandita (bitch)
Bandita
Bandita is een heel mooi teefje, maar verschrikkelijk koppig.  Haar in stand zetten was echt een ramp en ik ben blij dat we toch 2 redelijke foto's hebben.

Bandita is a very nice bitch but very stubborn.  Putting her on the table was a real disaster en I'm glad we have 2 reasonable pictures of her.
Britannica (bitch)
Britannica
Britannica
Britannica
Britannica was de gemakkelijkste om op tafel te zetten.  Heel veel vertrouwen en gretig om mee te werken (en snoep te krijgen).  Ik ben blij dat ze bij Mirka blijft.

Britannica was the easiest to put on the table.  She is very confident and eager to work for you (and to get the treats)  I'm glad she stays with Mirka.
Tajga
Dit is Tajga.  Ondanks dat de puppies 8 weken oud zijn mogen ze nog altijd bij haar drinken.


This is a picure of Tajga.  The puppies are 8 weeks now but she still allows them to suckle.  


Meer foto's volgen later deze week.
More pictures later this week.

7 opmerkingen:

Evelien Van den Bossche zei

Oooh, wat zijn ze mooi! Het eerste reutje is inderdaad héél mooi. Dat witte teefje blijft ook heel speciaal ;-)
Leuk bezoekje waarschijnlijk :-)

Annemarie. zei

Mooi nest, Tinne, dat hebben Bowie en Tajga samen mooi gedaan.
Ik vind Broxton ook erg mooi!
Maar die weekend-tas is dus weer leeg mee teruggekomen..:-)

Unknown zei

Zijn de thuisblijvers (hondjes & baasje) blij dat ze allemaal verkocht waren

Monique zei

Zo van de foto's vind ik het een mooi nest Tinne, en ze lijken ondanks de kleurverschillen best veel op elkaar. Dat kwispeltje van Bowie... mooi dat hij het in ieder geval aan ééntje heeft doorgegeven Het is zo schattig. Bij ons is het Jewel die het kwispeltje heeft, maar niet in de showring, zoals Bowie als jonge reu had!

Syl zei

Wat een heerlijk weekendje moet dat voor je geweest zijn Tinne!
De puppies kijken allemaal zo verlegen, heel schattig.
Dat koppie van Brittanica is zooo mooi!!

Sofie van Timon zei

Ooooooooh wat heeft Britannica een schattig snoetje!

Tinne zei

Het zijn stuk voor stuk heel mooie hondjes ;-) en ik was heel blij dat ik ze toch allemaal gezien heb voor ze naar hun nieuwe huizen vertrokken.