Escada

maandag 4 oktober 2010

Een dagje Knokke

Zondag had Marc afgesproken met Evelien en Virginie voor een wandeling in Knokke.
Ik bleef thuis met Bowie, Ixelle en Xian om de tuin een beetje winterklaar te krijgen.  Een werkje dat niet op een weekend gedaan is, maar met mooi weer vind ik het wel plezant.
Escada is hevig en gaat gelijk met James en Zoƫ het strand verkennen.
grappig zicht ;-)
James lacht altijd wanneer hij loopt.  Hier toont hij zijn witte tandjes.
Iedereen heeft ze gezien ???
De dames daarentegen tonen liever de sexy achterkant ;-)
Het was best een warme dag, en eentje waagt zich zelf (bewust of onbewust) in het water.
op zoek naar wat eetbaars ?
of zullen we nog eens lachen ?
Stokken ... Escada vindt niks zo leuk als stokken gooien !  En wie haar voor wil zijn moet van goede huize komen ;-)
Haha ! Got you !
klein meningsverschil over wie de baas is.
Wie is er eerst bij de baasjes ?
Ok, zo'n stok pakken gebeurt niet altijd even elegant :-)
Jaja, ze heeft gezag (of koekjes ??)
Ik wil de stok !!
Ik wil hem echt !!
Duidelijke lichaamstaal van deze Malamute !
En een mooi gangwerk van James.
Volgens mij hebben honden en baasjes heerlijk genoten, en ik hard gewerkt...

4 opmerkingen:

Annemarie. zei

Tinne, meid, het spijt me dat ik het moet zeggen maar dit heb je weer helemaal verkeerd aangepakt. Tot je ellebogen in de modder, in plaats van een heerlijke strandwandeling en cocktails op de boulevard. Zucht.

Evelien zei

Je hebt volledig gelijk Annemarie :-)
Ik zou ook weten wat kiezen!

Vond het een heel leuke wandeling met super mooi weer. En goed gezelschap natuurlijk. Al misten we Duuntje wel een beetje ;-)

Tinne zei

Ik weet het Annemarie ... maar die tuin roept he ! Een grote tuin is heerlijk, maar deze periode vraagt hij heel veel werk.

Syl zei

Heerlijk weer, strand, zee, gezellig gezelschap en superleuke hondjes, wat wil een mens nog meer??? :)