Escada

maandag 14 februari 2011

Een kort Valentijnstussendoortje

Vandaag een kort tussendoortje, want woensdag wordt een belangrijke dag !
Deze foto's zijn genomen tijdens de (donkere) wandeling in Berendrecht.  Escada is er niet op te zien.
 Zij mankt al een paar weken soms wel, soms niet, dus zij heeft vandaag een afspraak bij Dr. Janssens. Maar dat lieten Zoë, James, Dune, Dusty, Funky, Ixelle en Bowie niet aan hun hart komen.
 Ook niet het feit dat deze twee bevallige dames, met als enige hulpmiddel hun honden, ook in dit bos weer niet de enige echte humoristische man van hun leven vonden.
 Ach ... de honden hadden het duidelijk zo naar hun zin dat ze gewoon elk bos in België en Nederland blijven afzoeken :-)
En James... die is toch wel vrij zeker van zijn ware !

26 opmerkingen:

Monique zei

Ach, wat romantisch ging het eraan toe allemaal.... voor James en Dusty ;>)). Dames misschien loopt er in Nederland iets voor jullie rond, misschien wel in Den Helder ;>)). Je weet wel, de aantrekkingskracht van het vreemde! En misschien moet ik zelf dan maar gaan kijken in België binnenkort ;>).

Sterkte met Escada - en ik ben heel benieuwd naar woensdag - of gaat dat juist over Escada??

Monique zei

Aha! Ik weet het (alweer), wat er woensdag is! Waar TWA al niet goed voor is..... Maar ik houd mijn mond hoor ;>)

Evelien zei

Monique, TWA heeft je verraden; ik weet het ook al :-D

Ik hou mijn ogen open in Den Helder Monique :-) Al had ik mezelf beloofd 'geen buitenlanders meer'. :-P

Monique zei

We hebben hier ook wat verdwaalde Belgen in Den Helder Evelien - een samenwerkingsverband met de Belgische marine ;>)). Voelt misschien iets vertrouwder ;>)

Annemarie. zei

Is het cultuurverschil zo moeilijk te overbruggen in de liefde? :-)
Ik zie wel eens een sappige Belg, maar 't is toch eerder mijn belofte van 25 jaar geleden dan de angst voor de nationaliteit, dat ik die gewoon laat lopen. :-)

Evelien zei

Een marinier, hmmm, mja, zijn die niet veel van huis? Leuk. :-p

Neen, niet zozeer het cultuurverschil, maar ik heb van mijn 18e tot 20e verkering gehad met een Australiër. Stel je voor :-)
En tot de conclusie gekomen dat ik ons Belgenlandje niet kan verlaten ;-) Dus liever geen al te verre vriendjes meer.

Den Helder is natuurlijk maar drie uur rijden tegenover 24u vliegen. :-D

Tinne zei

Even een update van Escada : Ze hebben foto's gemaakt met contrastvloeistof. Er blijkt een scheur (of scheurtjes) te zitten in de bisceps (schouder). Ze hebben 40 mg moderin geïnfiltreerd (= methylprednisolon). 1 week aan de lijn en dan laten weten of het beter gaat.
De week aan de lijn wordt dus een ramp :-(

Virginie Busschaert zei

'k denk dat we zo geen man gaan vinden hé Evelien. Ofwel lopen de getrouwde vrouwen ons voor de voeten om het vlees eerst te keuren (en dan zogezegd te melden aan ons) ofwel loopt onze bodyguard met z'n 5 honden mee en dat is toch wel intimiderend ;o)
We gaan eens een vrijgezellenwandeling moeten organiseren. Maar niet alleen vrouwen en homo's hé, 'k zie het al gebeuren!
Enne, qua nationaliteit is 't voor mij eender, als hij maar ja kan knikken ;o)

Virginie Busschaert zei

ocharme Escada! Hopelijk geneest het snel.

Annemarie. zei

Ah, nieuws over Escada. Erg vervelend, zo'n spierscheuring. Maar laten we hopen dat een gezonde fitte jonge meid als Escada dit rap achter zich laat. We duimen!

Tinne zei

Niet alleen vrouwen en homo's ... Virginie, dan zal je een ander ras moeten kiezen ;-)
En een man die ALTIJD ja knikt die ben je volgens mij heel snel beu ;-)

Syl zei

Oei, sterkte met Escada! Een scheurtje in zo'n spier is vervelend, maar een week aan de lijn nog veel erger natuurlijk.
Hoop dat Escada snel weer beter is!

Evelien zei

Sterkte met Escada hoor, en vooral die week aan de lijn....het zou hier ook een moeilijke klus zijn.

Eneuh, inderdaad, de hetero-baasjes van whippets lijken me dun gezaaid. :-DD
Maar ik mag er niet aan denken met een baas van een Duitse, Mechelse of Hollandse herder iets te beginnen. Dat zou zooo vernederend zijn voor Zoë en James :-D

Dus op zoek naar hondenloze mannen die toch wel een hart voor dieren hebben :-p Monique, verspreid jij dan even die oproep bij de Belgische marine?

Evelien zei

Ooh, trouwens Monique. Ik weet voor jou hier op Belgische bodem de geschikte man zitten. In feite slechts op 10 min rijden van mij.....het ja-knikken kan ik je niet garanderen, maar hij kan bij 'neen' wel héél erg rood worden...en, alsof Cupido himself ermee gemoeid is: dat is toch je lievelingskleur hé???

Whippeteigenaar én hetero. Wat wil een mens nog meer. Maar voor mij te oud: hoe spijtig ook.

:-D

Tinne zei

Evelien, misschien leest hij dit blog wel ...
Ken ik hem ? (we kennen toch iedereen die een whippet heeft ? - en nee, ik zal hem niet eerst keuren :-)

Monique zei

Vandaag is rood..... ja hoor, kom maar op Evelien, met die man. Kan hij mee naar de regiowandeling in april? Hoe zit het met de humor? En kan ik hem wel verstaan ;>))))want dat wisselt nog wel eens, heb ik gemerkt ;>))

Virginie Busschaert zei

Ok Tinne, je hebt gelijk met dat ja-knikken. En Marc, we zijn zo blij dat we altijd mee mogen met onze meester-fotograaf :o)
Maar van ras veranderen: NOOIT !

Tinne zei

Bij nader inzien dames, hier nog een tip : Je verleidt een humoristische man met liefde voor honden (desnoods een ander ras) en je bekeert hem naar de whippets :-)) Alleen wel zorgen dat hij er daarna niet vandoor gaat met één of andere knappe man :-)

Unknown zei

Ha, dat is dus wat mij is overkomen. Staat het tweede deel mij nu ook nog te wachten ? ;-)

Tinne zei

Dat hangt helemaal van uzelf af ;-)

Monique zei

Je gaat je toch niet per ongeluk aan Ronald vergrijpen mag ik hopen Marc, want dan ben ik mijn privé hondenuitlater opeens kwijt ;>)))

Tinne zei

hahaha !! hij is al naar bed, Monique. Maar ik denk niet dat je je ongerust moet maken :-) Of je hebt gelijk 2 hondenuitlaters natuurlijk :-)

Annemarie. zei

Of drie, want dan komt Tinne ook mee, om de gehele Marine te verleiden...

Monique, het trucje met Julianadorp werkte niet en ik heb een half uur in Den Helder rondgereden. Tot ik de marinebasis zag, ben gelijk naar het wachtpoortje gereden om de weg te vragen. Daar zat een allersmakelijkst geuniformeerd hapje. Ik had hem bijna ingeladen. Maar, altruïstisch als ik ben :-) heb ik de man met rust gelaten, en dus ter beschikking voor de Hollandse en Belgische dames, die eventueel geïnteresseerd zijn.
Dames, make your move...

Annemarie. zei

Of drie, want dan komt Tinne ook mee, om de gehele Marine te verleiden...

Monique, het trucje met Julianadorp werkte niet en ik heb een half uur in Den Helder rondgereden. Tot ik de marinebasis zag, ben gelijk naar het wachtpoortje gereden om de weg te vragen. Daar zat een allersmakelijkst geuniformeerd hapje. Ik had hem bijna ingeladen. Maar, altruïstisch als ik ben :-) heb ik de man met rust gelaten, en dus ter beschikking voor de Hollandse en Belgische dames, die eventueel geïnteresseerd zijn.
Dames, make your move...

Annemarie. zei

Eh...nou ja, twee keer geloof ik, om de nadruk even te leggen.

Elly de V. zei

Met de mannenversier trucs bemoei ik me niet maar wel wil ik Tinne en Marc beterschap toe wensen voor Escada.