Escada

maandag 6 juni 2011

BBQ met heel veel foto's

Eindelijk is het zover ... Na lang piekeren heeft Marc een nieuw fototoestel gekocht.  En dat moest natuurlijk al eens aan een grondige test onderworpen worden.
 Tijdens een BBQ werden uitvoerig foto's genomen van uiteraard ... honden ;-)
 Mijn moeder was op bezoek met haar saluki.
 Bowie en Escada wachten rustig af tot het vlees komt (sorry guys, 't wordt er eentje met vis)
En hier hebben Funky en Escada zich alvast dichter bij de bron neergelegd.
 Escada lust wel een sigaretje ;-)
 De vis wordt geprepareerd met een toets van Sancerre,
 en de gambaspiesjes liggen al lekker te bruinen.
 Escada probeert eerst baasje te bewerken
maar komt dan bij mij kijken of er echt niks lekkers is voor haar.
Maar ik heb alleen nog een stukje citroen over. Escada vindt dat geen probleem :-)
Eindelijk worden dan toch de attributen van de bbq op het gras gelegd om de grasbeestjes hun werk te laten doen. En die gaan dadelijk van start.
Escada heeft wel zin in een spelletje
  en Odin, de saluki, ziet haar helemaal zitten.
Odin heeft alvast erg genoten van de avond !
Maar dan haalt  Dirk, onze gast, een ballon tevoorschijn.
 Ballon opblazen maar geen knoopje in leggen levert hele toffe foto's ;-)
 Funky en Escada werden er helemaal wild van.
 Ze probeerden telkens de ballon te vangen,
 maar als hij dan eindelijk landde
 schoot er niks meer over dan een stukje plastic.
 En dat begrepen ze echt niet ;-)
 Dus opnieuw duiken ze
 om ter snelst
 op een stom stukje plastic.
 En zelfs dat krijgt Funky niet !
 bepaald 'calm en submissive' zijn ze na enkele keren niet meer...
 wel helemaal dolgedraaid ;-)
 samen op ...
 samen neer ...
 En Escada een keertje meer, luid blaffend ;-)
 Terwijl Funky toch maar probeert door eens gewoon te zitten.
 Hier grijpt hij naast het stukje plastic
 en komt een beetje onhandig neer...
 met zijn kont op haar hoofd :-)
 Hoogspringen ?
 Verspringen ?
 Tot slot nog een serietje met de laatste vlucht van de ballon,
 dit keer met een knoopje erin.
 Samen starten en samen lopen,
én samen afremmen.
maar het springen ...
Daar is Escada toch het beste in :-)   Pang ! Gedaan met spelen !
De avond werd rijkelijk laat afgesloten met een overheerlijke liqueur d'Armagnac à l'orange ... en de hondjes, die sliepen prinsheerlijk.

16 opmerkingen:

Unknown zei

't was niet alleen piekeren, maar ook het overtuigen van mijn financieel directeur dat veel tijd in beslag heeft genomen ;-p

Tinne zei

Tja, die is streng, maar rechtvaardig :-)

Lisette zei

Ik heb manlief vorige week ook een uurtje in de fotozaak geparkeerd zodat ik zelf mijn slag kon slaan bij de jurken/schoenen/sieraden winkeltjes :)) Lensje erbij, 1600 euro minder op de bankrekening. Niet eens een hele camera! Ben erg benieuwd naar je nieuwe toestel en wat voor lenzen. Veel plezier met je nieuwe speeltje. Zie het als een investering Tinne: met deze camera sta je er altijd prachtig op; tien jaar jonger, knapper en minder rimpels door de juiste filter!

Leuke serie van de hondjes. Het zag er uit als een heel gezellig dagje.

Annemarie zei

Die foto van Xian is zo lief, hij lijkt wel te glimlachen.
En die serie met die ballon hilarisch, Escada al een beetje bekomen van het feit dat Funky met zijn billen op haar hoofd geland is? :-)

Tinne zei

Lisette, hij heeft terug een Nikon gekocht omdat hij daar de lenzen van heeft. Een D7000 (als je dat al wat zegt ;-)
Annemarie, volgens mij heeft Escada nog hoofdpijn :-)) Maar wat wil je, met zo'n dikke kont op haar elegant hoofdje ;-)

Annemarie. zei

Ah, het is meer een gespierde kont. Lijkt dik, maar niks als kracht en spieren. Net als bij mij eigenlijk.

Evelien zei

Ocharme, hen zo voor de gek houden met die ballon! :-D
(ga ik hier ook eens proberen ;-))

En Escada neemt genoegen met een schijfje citroen?
Hier krijgen ze tenminste pralines! (hmmm :-//)

:-p

Unknown zei

Ja, pralines, gevolgd door kilo's en kilo's zout. Dan ben je nog beter af met een stukje citroen ;-p

Tinne zei

Evelien, ik zal zorgen dat ik ballonnen heb als jullie komen. Het is echt een heel tof spelleke ;-)
En die pralines ... tja, die eet IK op he ! (en ik hoef achteraf geen zout :-))

Monique zei

Wat een geweldige serie met die ballonnen! Wel een fijne camera denk ik Marc, bedankt je financieel directeur dus maar hartelijk! Mmmm heerlijke etenswaar, het water loopt me in de mond (hint hint)

Virginie Busschaert zei

Dune en Dusty zijn de financieel directeur ook dankbaar ;o)
't Worden ook al echte fotomodellen met maniertjes en al. Nu krijg ik ze niet meer mooi op de foto enkel hun meesterfotograaf mag nog foto's nemen ;o)

Tinne zei

Virginie, zie maar dat Marc geen streken krijgt ... eerst zorgen dat Dune en Dusty alleen nog voor hem willen poseren en dan begint hij geld te vragen :-))

Annemarie. zei

En dan ben jij zijn agent, hè Tinne. :-)

Tinne zei

Hmmm ... je brengt me op ideeën. Agent ? of pooier ? :-)

Annemarie. zei

Whow....ga je Marc ook op andere wijze..eh..exploiteren?

Unknown zei

Mag ik als meesterfotograaf excentrieke trekjes hebben? Het enkel voor de Kunst doen ? Met een agent gaat dat natuurlijk niet, die willen altijd geld en dan ook nog het grootste deel van de winst