Escada

maandag 27 juni 2011

Weer een BBQ en helaas weer in de regen

Ditmaal waren mijn mama en mijn schoonouders en schoonzus te gast.  Maar het weer zat weer niet mee, dus was het weer binnen te doen. (3 x :-)
Het was zelfs zo erg dat we het vuur hadden aangestoken om toch een beetje gezellige warmte te creëren.
We vierden onze verjaardagen (die alweer lang voorbij zijn) en de 45 ste huwelijksverjaardag van mijn schoonouders. Tja ... Ik weet niet hoe ze het doet, maar hiermee is Hilda dus al zolang getrouwd ;-)
 Na de nodige aperitiefjes maar binnen aan tafel. Nog even kijken welke wijn we krijgen (lekkere dus ;-))
 Escada profiteert ervan om mensen even te verleiden en vervolgens om te kopen tot het geven van lekkers.
 En ik, ik sta in de kou vlees te bakken ;-)
 Gasthond van de dag : De 14 maanden oude poedel 'Prutske', die de hele speelmand uitlaadt en vervolgens
 bijzonder vrijpostig gewoon bij Escada in haar kenneltje kruipt.
 Tot slot nog even een demonstratie hoogspringen. En zo komt er aan al het lekkers weer een einde.

9 opmerkingen:

Unknown zei

en de kilootjes komen er maar bij. 't wordt tijd voor wat meer wandelingen en wat minder feesten

Annemarie. zei

Goh, maar vast duimen dat de Nederlanderbarbecue in wat mooier weer verloopt.. :-)

Evelien zei

De kilootjes komen er bij? Marc? Heb je het wel over jezelf?? :-p

Unknown zei

Ja Evelien, ik heb het over mezelf. Omdat jullie zo weinig hadden gegeten op de Belgen BBQ, heb ik heel de week nog moeten vreten om alles op te krijgen. En dan was het weeral tijd voor de volgende BBQ. ;-)

Monique zei

Annemarie, in 2012 wordt een prachtige zomer voorspeld ;>)

Annemarie. zei

Goh, daar moeten we dan beslist gebruik van maken! :-)

Tinne zei

Euh, zullen we eerst kijken wat 2011 brengt (zei ze nadat ze de waterschade was gaan opkuisen :-( )

Naära zei

Was het maandag dan zo koud bij jullie? Hier heb ik tot 23.30 zwetend in de tuin gezeten en toen toch maar naar bed gegaan. Was hier hartstikke warm!
Gisteren nog erg last gehad van het "noodweer"?

Wel weer een leuke reportage, ook al zat het weer dan mee. :-)

En Marc, zondag kan je er weer wat kilo's aflopen ;-)

Unknown zei

Naära: De BBQ was zaterdag, het verslag op maandag ;-) Maandag was het inderdaad misschien wel 15 graden warmer dan zaterdag.