Escada

maandag 18 juli 2011

Een wandeling, nog een wandeling en bezoek

Deze week wordt een samenvatting van enkele wandelingen en een ietwat vreemde bezoeker.
 Hier, in Chaam een wandeling met Naära en Florinda.
 Escada duidelijk meer geïnteresseerd in het mogelijke wild,
 Bowie duidelijk verliefd ;-)
 Wat is zwart toch mooi !
 Een weekje later aan de Netedijk.  Hier kunnen ze ook weer lekker los lopen. En ze genieten ervan !
 Het mooie hoofd van Escada.
 Zelfs Bowie geniet van een sprintje.
 tot slot hadden we verleden week een ongewone (en niet welkome) gast.  Mijnheer of mevrouw rat.
 Nadat ik eerst de rat had opgemerkt in de tuin verscheen ook plots een prachtige poes. Ik vind poezen geweldig, maar mijn honden zijn er niet zo lief voor, dus snel het luikje in de hondendeur zodat deze beauty hopelijk wat met de rat aanvangt.
 Maar poeslief had wel interesse in de rat, maar verder dan eens snuffelen ging de interesse helaas niet.
Ik heb later geen van beide nog terug gezien.  De vraag is dan : wie heeft wie opgegeten ?

6 opmerkingen:

Evelien zei

Leuk, en ik was er weer niet bij! (rotjob :p )

Bowie beleeft tegenwoordig ook de tijd van zijn leven denk ik ;-) Elke week verliefd op iemand anders :-p

Spijt dat je de honden er dan toch maar niet op los gelaten hebt? ;-)
Nu is de rat weer vogelvrij ;-) Maar de kat gelukkig nog heel (oef).

Virginie Busschaert zei

Escada is precies een stokstaartje ;o)

En de laatste foto is toch precies alsof die 2 mekaar kennen. Volgens mij is het doorgestoken kaart. Zegt de kat tegen de rat: "kom even mee in de tuin. Als ze jou zien laten ze de honden binnen en kan ik op mijn gemak de tuin verkennen" ;o)

Tinne zei

Verdorie Virginie, daar zeg je zoiets ! Volgende keer de kat ook maar laten wegjagen :-o

Monique zei

Leuk om Moshi en Phoenix hier terug te vinden. Ik heb Phoenix een paar keer gezien toen ze net geboren was, en zelfs haar nageltjes nog geknipt. Maar dat is een lang verhaal, dat beter niet verteld kan worden. Eigenlijk heb ik er al eens iets over geschreven op mijn blog, zo'n twee jaar geleden ;>)

Naära zei

Leuk om Phoenix hier op het blog terug te zien! Was een leuke wandeling!

Was is Escada toch een mooi meisje!

Rat en/of kat nog teruggezien?

(Enne Monique, je hebt Fien ook nog gezien toen ze een maand of 15 was. En je gaat haar vast nog wel eens zien :-) )

Unknown zei

Noch Kat, noch Rat nog terug gezien. Misschien zijn ze samen op reis ? ;-)

Ja Evelien, Bowie laat een spoor van huilende teefjes met gebroken hartjes achter.