Escada

maandag 4 juli 2011

Een Happy House !

Zaterdag ging ik naar de dierenwinkel. Ik had eten nodig voor de 2 oudjes.  Die willen enkel nog heel speciale blikjes Almo Nature. Tja, en wat doe je dan ...
Natuurlijk kijk je dan altijd rond en ontdek je altijd hebbedingetjes.  Zo viel mijn oog op een groene legertent met de naam Happy House.
Toen ik gepakt en gezakt thuis kwam ging de conversatie als volgt : (T = Tinne en M = Marc) :
T : Heb iets heel interessants gekocht !
M : Hmmmm ....
T : Een tent op pootjes ! Heel goed wanneer we gaan camperen.
M : hmmmmm ....
T : Al is het gras nat, ze blijven toch droog. En er kunnen 3 whippets in, want het kan 50 kg dragen.
M: ah ja. We hadden toch een veldbed voor hen ?
T : Ja maar hier liggen ze ook beschut, als het 's avonds wat frisser wordt.
M: Ah ja.  Was het in solden ?
T : Nee, maar het was wel de laatste die er lag !
Mijn enthousiasme was duidelijk groter dan die van Marc :-)
Nu ja, Marc heeft dan toch mooi de tent opgezet. Escada moest geen 2 seconden nadenken.  HAAR TENT !
 Xian er even in gelokt.  Ja vrouwtje, 't is goed. Daag !
 Bowie idem dito : Zo goed vrouwtje ? Waar blijft nu dat snoepje voor mijn inspanningen ?

Funky wil er ook wel 10 seconden inliggen.  Net lang genoeg voor de foto ;-)
Maar Escada, die heeft er een hele avond in gelegen en ook in geslapen volgens mij.
We zullen hem dit weekend uittesten. Hij zal wel populair worden. Tenminste, als Escada gezelschap toelaat in HAAR tent.

16 opmerkingen:

Lisette zei

Oh oh mannen! Zo'n tent moffel je niet zo snel weg om hem een uur later zogenaamd op te gaan zetten en te zeggen: oh, dat ding? Dat hebben we al jaaaaaren, was in de uitverkoop (NL voor solden!. Ook typerend voor mannen is het enthousiasme en nu bedoel ik Funky, Bowie en Xian. Maar goed, vrouwen hebben ook wel erg gauw: HEBBEN! Nu weet ik ff niet of ik Tinne of Excada bedoel :)))

Tinne zei

Heb jij dat ook, Lisette ? HEBBEN HEBBEN ! :-)
Hoe gaat het trouwens met jou lieftallige man ? Is ie een beetje bijgeslapen na de massage uiteraard ?

Lisette zei

Ik ben net een ekster als ik ga shoppen! Zelfs als het niet blinkt, moet het mee :) De laatste tijd kan ik me iets beter beheersen; verstand komt met de jaren!

Met mijn lieftallige ega gaat het zozo. Hij had van te voren al last van zijn enkels en wilde wel, dan weer niet, dan weer wel meedoen aan de 80 km mars en zit dus nu met erg pijnlijke enkels en heeft in mindere mate wat last van zijn blaren. Moe is ie niet. Geslapen? Als een whippet! Massage? Nee, er liep geen Thaise mee in de tocht :)

Syl zei

Leuk zo'n tent! Wiebelt ie niet?

Tinne zei

Nee, hij wiebelt niet ! Ik vind hem echt leuk. En Escada ook ;-) Ik neem hem vanaf nu mee op coursings, dus je zal hem nog wel een keertje zien.

Katja zei

Ja zeg Tinne, wat is dat nou?? Had je ons weblog gelezen waar we ook een Happy House tentje voor onze honden hadden gekocht?? Ik zie ze nu meer en meer, en de whippets zijn er gek van.

Tinne zei

Zie je wel dat dit echt niet overbodig was ;-)

Annemarie. zei

Haha, de discussie zou hier exact hetzelfde geweest zijn (nou ja, bij jullie was het niet echt een discussie, bij ons zou dat het wel geweest zijn.. :-) )
Maar ik vind dat tentje geweldig en zin nog op een list om er hier ook één binnen te smokkelen. Alleen de list van vorige keer, dat jij hem zelf genaaid hebt, zal hier wel niet opgaan. Dan weet Mart wel, dat HIJ genaaid is, vrees ik.. :-)
En dat HEBBEN, HEBBEN is mij helaas ook niet vreemd...

Unknown zei

Annemarie, het is dus wel een camouflagetentje. Als je dat tussen de struiken zet, ziet Mart het zeker niet staan ;-)

Monique zei

Ach, binnen is binnen, terug kan hij toch niet meer - en zo gaat het met alles dat dames en heren aanschaffen zonder overleg ;>)) (want heren kunnen er ook wat van, allemaal van die waardeloze dingen meestal ;>). Ik vind de tentjes leuk, maar ik weet zo al dat die van mij daar niet in zouden gaan. We hadden ooit een hele stapel van die dingen, gratis van Eukanuba (en dus barbieroze, ook dat nog). Maar al wie er in ging.... géén whippet. Maar Tinne, ik ben er heel benieuwd naar komend weekend, en ook wie er allemaal in zullen liggen!

Tinne zei

Come and see next Monday, hier op het blog ;-)

Annemarie. zei

We will, darling, we will...
Oh nee, verdorie, dan zit ik computerloos in de Ardennen.

Tinne zei

Oh heerlijk ! Geniet ervan !

Syl zei

Superleuk en geen gewiebel... :)

Elly de V. zei

Ik vind het een leuke tent en ben benieuwd wie er van Escada bij haar mogen slapen.
Kan haast niet wachten tot het maandag is...
Trouwens, jullie zullen al wel onderweg zijn naar Duitsland.

Tinne zei

En al terug, Elly ;-) Morgen meer !