Escada

donderdag 10 juni 2010

puppies !

Ik kreeg vandaag eerst de trieste mededeling dat mijn schoonouders hun geliefde hondje hebben laten inslapen.  Hij was oud en opgeleefd.
Enkele uurtjes later het bericht dat de puppies zijn geboren !
mama met puppies
Als ik goed tel zijn het er 5.  Geen erg groot nest, maar toch netjes.
the boys

Zo te zien heeft Bowie geen inspraak gehad in de kleurtjes.  Brindle is dan ook dominant ten opzichte van fawn.  Zeker als er nog een zwarte lijn achter zit.
the girls

Maar bij één teefje heeft hij toch enige invloed gehad.  
Het zou me niet verbazen als zij bij de fokker blijft ;-)
meer foto's volgen uiteraard !

5 opmerkingen:

Evelien zei

OOh, dat witte pupje wordt vast speciaal ;-)
Wat een licht cappucino met melkschuim kleurtje :-)))

Zeker dat er geen meer achtergebleven zijn???
Dat was toch een hele dikke buik hé Tinne? ;-)

Annemarie zei

Tja, leven en dood liggen dicht naast elkaar.
Maar geniet van de puppiefoto's, die lichte is inderdaad heel bijzonder, en het hele nestje ziet er heerlijk uit.

Monique zei

Een lekker aantal toch zo, wie zit er te wachten op 10..... die lichte, heel benieuwd ook hoe het pigment van ogen en neus zal zijn!

Syl zei

Dat heeft Bowie toch mooi voor elkaar, een mooi nestje kids!
Samen met mama Tajga dan... :)
Ze zien er goed uit!

Katrien zei

Je weet dat ik brindle-crazy ben hé Tinne ;o) dus zit ik watertandend naar de foto's te kijken... :-p

dikke knuffel voor de pups! en ook eentje voor jou als troost voor het verlies van Bolleke... Veel sterkte bij het verwerken van het afscheid.