Escada

zondag 6 juni 2010

Officiële meting van Escada

Photo : Monique Post

Ik wilde gisteren een goed rond gaan lopen met Escada.  In Zeeland was er een coursing.  Maar aangezien het secretariaat mij geen duidelijke 'ja' kon geven op de vraag of ze mocht lopen voor goed rond besloot ik naar de meting in Awans te gaan.  Escada moet tenslotte ook nog even gemeten worden voor ze een licentie kan krijgen.
We hadden absoluut niet geoefend, want daar heb ik gewoon geen zin in.
Dus op de plaat en het poortje erover.  En ja hoor : 48 cm.  En dit is net de maximum hoogte die een whippet teef mag hebben om een internationale licentie te krijgen !
Nu nog een laatste keer goed rond lopen en ze mag officieel coursings meelopen.

3 opmerkingen:

Monique zei

Dat is mooi Tinne, precies 48 centimeter! Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen in de wedstrijden!

Annemarie zei

Fijn dat dat ook achter de rug is, nu nog 1 licentieloopje en welkom in coursingland voor Escada!! We hopen jullie gezellig vaak te zien.

Tinne zei

Ik hoop snel nog een goed rond te lopen. En ze zal voor het eerst ingeschreven worden voor de coursing op Ronostrand. Die vind ik zo prachtig ...