Escada

maandag 13 december 2010

De Lommelse Sahara

 Zaterdag is Marc, tesamen met Evelien en Virginie, gaan wandelen op de Lommelse Sahara.
 Het was droog, maar hier en daar lag nog wat sneeuw.  En het was koud.
 Althans, dat vonden sommigen. Funky niet. Funky is een stoere kerel.
 En die wordt te dikwijls getackeld door Ixelle wat de jas meestal niet ten goede komt.
 Het is voor de honden genieten, zo met z'n allen kunnen rennen !
 Escada blijft grote stukken vast. Ze is niet te vertrouwen want gaat veel te graag jagen.
 Funky luistert veel beter.  't Zal wel aan de opvoeding liggen ;-)
 Maar op de grote zandvlakte mag ze zich toch uitleven met de anderen.
 Hier Dune die Ixelle uitdaagt. Of was het omgekeerd ? Ixelle vindt whippets geweldig. Ze is er mee opgegroeid en ik vermoed dat ze nog nooit echt in de spiegel heeft gekeken. Ze begrijpt ook niet dat sommige whippets lelijk doen naar haar. Maar deze troep kent haar ondertussen wel en ze genieten van elkaar.
 Dusty is ook erg in trek.  Hier doet James enkele maneuvers,
 terwijl Zoë doet wat Zoë moet doen ... lekker rollen ;-)
 Ook mijn mannen vinden Dusty wel een lekker ding.
 Arme Dusty ...
 Maar het houdt James en Funky wel bezig natuurlijk. En ondertussen doen ze geen andere kattekwaad.
 James laat Dusty maar over aan Funky en gaat wat rennen met Escada.
 In Zwitserland liet James zich maar al te graag meelokken door haar.
 En zolang hij niet té handtastelijk wordt ...
 Kan het wel ;-)
 Maar denk eraan, James
 Genoeg is genoeg !
 En James denkt er lekker het zijne van.
 Dan maar de stok gooien ... Ikke Ikke Ikke !!!
 Escada dus.
 Escada en Zoë.
 Ixelle die zo vriendelijk is het koordje van Zoë d'r bal vast te houden.
En Virginie ... die is alvast aan het oefenen :-)

18 opmerkingen:

Unknown zei

Virginie zal nog veel moeten oefenen, want Bowie is nog altijd niet bekomen van zijn ritje in de buggy

Anoniem zei

Virginie aan het oefenen... ER KOMT TOCH GEEN .....

Annemarie. zei

Ah, heerlijk, zo lekker rennen, stoeien en rollen met zijn allen. Ik moet toch ook die kant eens op, geloof ik.
Virginie ziet er slanker en prachtiger uit dan ooit. Meid, hoe doe je het toch..
En Funky en Bowie gaan een leuk weekend tegemoet want Donna gaat langzaam maar zeker richting loopsheid..:-)

Virgtje zei

Bedankt hé Marc. Niet iedereen moet dat weten ;o)

Virgtje zei

Annemarie, je haar knippen en wild zetten en zwarte kleren dragen is de magische formule. Enne... Marc doet de rest, hij kan toveren met z'n fototoestel ;o)

Unknown zei

Ik vind dat nu net wel Virginie. De mensen moeten de risico's toch een beetje kennen. Maar met een lege buggy reed je als de beste, hoor

mijn toverformule geef ik wel niet prijs

Annemarie. zei

Marc, ik ben zondag in het zwart en zal mijn haar eh..wild zetten. :-)
Maak je dan van mij ook zo'n foto?
(Dus dan sta ik er bij jou wellicht een keer niet met drie onderkinnen, een volle mond of bedenkelijk op?
:-)

Lisette zei

Dat ziet er gezellig uit. Mooie plaats daar om te wandelen. Alleen een beetje veel water waar sommigen meteen induiken ook al vriest het (ik zal geen namen noemen maar ze is blond).

Annemarie, laat Marc een foto maken en die stuur je dan naar mijn photoshopper voor het slank effect.

Zoë zei

Bij elke stap achter die buggy leek Virginie haast een kilo lichter. Ik denk dat dat dé toverformule was :-p Zei je niet dat je broek aan het afzakken was Virginie? ;-)

Ik vraag me wel af wie 'Anoniem' is en zegt dat Virginie nooit kinderen zal hebben.
Misschien Duuntje die kapers op de kust ziet??? (ze wonen tenslotte aan zee ;-))

Annemarie. zei

Ach Lisette, gewoon mijn hoofd op jouw lijf en het is al helemaal goed. :-)

Tinne zei

'k weet ook niet wie 'anoniem' is :-( Maar Annemarie, blijkbaar moet je dus een uurtje achter een buggy lopen he ! Zullen we zondag al eens oefenen ??

Monique zei

Ik was in ieder geval Anoniem niet. Want volgens mij komt er toch ooit wel een ......maar of die buggy dan groot genoeg is...?

De oranje jasjes doen me deugd; de BE/NL alliance is nog altijd sterk blijkbaar. Dank aan Duuntje ;>).

Annemarie, misschien is dat water in de Lommelse Sahara het geheim, voor wild gezet haar en slanke lijven. Dat zouden jullie volgend weekend kunnen uitproberen - en dan wel foto's maken natuurlijk!

Is Evelien helemaal weggeshopt deze keer?

Tinne zei

't is niet dat ik Evelien er niet wilde opzetten he ! Maar volgens mij stond haar haar niet wild genoeg :-)
En die oranje jasjes ... is wel handig. je ziet je hondje van ver komen ;-)

Evelien zei

Voor Hollanders de nationale kleur....in België is oranje de kleur van de mannen van de vuilkar (Ilva)

:-p

Maar ik vond ze ook heel mooi. Was een tijdje geleden in Kiwaq, maar heb bij stockbreuk een andere kleur genomen ;-)

Komaan Anoniem, maak je kenbaar. ;-)

Virgtje zei

De oranje jasjes zijn inderdaad goed zichtbaar. Heb ik ook gekocht speciaal voor Duuntje om haar roots te tonen en haar van een afstandje te kunnen zien. Maar Dune en Dusty zie ik nooit in de verte. Ik ken er een paar die dat misschien wel eens kunnen gebruiken? ;o)


Even voor de mensen die mij niet kennen: Ik ben nog altijd happy single met 2 whippets. Maar wel op zoek naar de man van mijn leven om samen nog lang en gelukkig te... en kindjes mogen er zeker komen.

Monique, buggy misschien niet groot genoeg? Weet jij iets dat ik niet weet? Moet je mij iets vertellen ;o)

Tinne zei

Jaja Virginie, ik zal mij d'r eentje aanschaffen voor Escada ;-) eigenlijk niet zo'n slecht idee.
Seg en Happy Single, we hebben ons best wel gedaan in Zwitserland he ! Maar mevrouw is gewoon kieskeurig :-))

Virgtje zei

Ja ze zeggen dat hé : hoe ouder, hoe kieskeuriger je wordt ;o)
Maar zo'n moeilijke ben ik niet hoor:
-hij moet kunnen koken
-meehelpen in het huishouden
-ook een beetje kunnen klussen (ik heb nog wel wat werkjes openstaan)
-van whippets houden en natuurlijk ook van mij
-en hij moet er natuurlijk ook mooi uitzien om naast mij op de foto te staan. En anders moet Marc maar een beetje toveren met zijn camera hé ;o)

Annemarie. zei

Virginie, dat zijn gewoon basiseisen, niets bijzonders, voor een vrouw als jij mag je nog wel wat meer eisen hoor. :-)
En dan komt die buggy voor de drieling vast nog wel eens van pas.