Escada

woensdag 22 december 2010

Een blokje om.

 Omdat het dikwijls te glad is om weg te rijden, doen de honden nu regelmatig het blokje om.
 De vaste wandeling is toch nog steeds een uur en kan uitgebreid worden, maar gezien de sneeuw vinden de honden dat meestal niet nodig.
 Deze wandeling begint net over onze deur.
Een straatje waar enkele huizen staan, en het kasteel van Reet.
 Daarna steken we door en wandelen we tussen de velden.
 Hier worden nog veel groenten in open lucht en onder serres geteeld.
Zolang ik dus m'n honden vast houd, heb ik met niemand een probleem ;-)
Geniet verder van de zichtjes ...




Af en toe loopt hier ook want anders dan een hond.  Niet alleen konijnen, maar ook hazen lopen hier volop.
En dat maakt het heel spannend voor de honden !



6 opmerkingen:

Evelien zei

Waauw, mooi. :-)
Hier heb ik minder geluk, altijd bewoond gebied op wandelafstand. En dus ook steeds aan de lijn.

Annemarie. zei

Da's een mooie wandeling, Tinne, die wil ik ook wel eens maken.
En inderdaad, mijn honden kunnen zich ook redelijk beheersen in de buurt van groenten. (Mijn mannen ook). Maar die hazen..da's andere koek!

Lisette zei

Prachtige omgeving. Erg mooie wandeling. Ik kan alleen nog steeds mijn glimlach niet onderdrukken bij woorden zoals het kasteel van Reet. Bij Kontich. Tja....

Tinne zei

Evelien, ze kunnen hier ook niet los, maar 't is gelukkig wel rustig.
Annemarie, Die wandeling gaan we zeker eens doen !
Lisette, tja ... wat moet ik daar op zeggen :-)

Monique zei

Bij jullie is het ook heel mooi Tinne, prachtige plaatjes!

Syl zei

Tjonge, dat is mooi zeg... En dat direct naast de deur, jullie boffen!!