Escada

zaterdag 31 december 2011

een oudjaarswandeling

Het was koud. Koud en veel wind. Maar wel zonnig, dus de honden genoten van een wandeling op de Lommelse Sahara. Funky speelt wel graag met Dyllis,
 maar Dyllis kan hem erg pesten. En Funky is veel te braaf naar haar toe.
 Escada en Dyllis, de stokstaartjes, lijken dikwijls wel twee handen op één buik.
En dat zijn ze ook als ze het in hun kop krijgen om Funky te plagen. Ixelle daarentegen geniet nog respect ;-)
 En hoe kwam het dat ze op deze koude dag in het ijskoude water belandde ?
 Terwijl Ixelle gewoon ging drinken ;-)
 Brrrrrrrrr !!!
 Snel eruit en schudden maar ! En gelukkig had baasje een jas bij tegen de regen.
 Helaas voor de foto's, maar die heeft ze wel de rest van de wandeling aan gehouden.
 En dan moet je natuurlijk rennen om je terug warm te lopen.
 En achter Funky zitten !
 Of met z'n tweeën achter Funky. Ocharme !
 Wat hebben ze zich weer geamuseerd !
 Samen heuvel op en heuvel af.
 En dan ben je moe natuurlijk ;-)
 Maar niet moe genoeg om toch nog even te plagen ;-)
En als de 2 dames dan weer tegen hem beginnen is het voor  Funky welletjes geweest.
 Escada maakt zich snel uit de voeten en Dyllis krijgt op haar kop.
Oeps ! Of het heeft geholpen ... ik betwijfel het.
Het was gewoon reuze plezant !

9 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben toch nogal eens een ongelooflijk baasje, dat ik zomaar voorzie dat ik jasjes bij heb. ;-) Zo'n goei venten maken ze niet veel ;-p

Annemarie. zei

Jeetje Marc, ik heb nog nooit zo ontzettend luid en duidelijk iemand om een compliment horen vragen. O.k., dit kan ik niet weerstaan:
BRAVE Marc!!
Wat zullen jullie hondjes een conditie hebben!!!
En Tinne, wanneer spring je binnen om puppen te knuffelen?

Unknown zei

oh, viel het zo hard op ? ;-p

Monique zei

Marc, je bent nu eenmaal geweldig, maar dat wist je natuurlijk al. Waarom moeten we in herhalingen vallen ;>)). Die Lommelse Sahara en Soestduinen lijken heel erg op elkaar vind ik. Willen jullie dat niet eens een keertje komen vergelijken in Soestduinen ;>)). Het ligt denk ik anderhalf uur van Antwerpen....

Anoniem zei

PS ze lijken allemaal volledig coursing-fertig, inderdaad, zoals Annemarie al stelt ;>))

Monique zei

Wat een gedoe zeg... Anoniem, dat was ik!

Unknown zei

Ik wil best een keertje komen vergelijken

Tinne zei

Dank je wel, Annemarie voor je opmerking. Dat maakt mijn dag een beetje rustiger :-)
Euh, ik wil heel graag komen puppy knuffelen op een week of 6 ! Ik mail je wel ;-)

EllydeV. zei

Tinne, ik word altijd vrolijk van de foto's van jullie roedel.