Escada

maandag 16 april 2012

Chez Annemarie

Op zaterdag waren we uitgenodigd bij Annemarie, Mart en Daaf. De ontvangst was erg hartelijk, zoals gewoonlijk !
 We besloten eerst even een wandeling te maken in het bos. Dyllis en Truffel konden het direct goed met elkaar vinden. Ze schelen wel zo'n 8 maanden, maar Dyllis is toch ook nog wel een beetje pup. Maar, en daar was ik wel blij voor, ze speelde niet ruw ! Ze pastte zich perfect aan aan de kracht van Truffel. 
 Er werd wat afgerend in het bos.
 En afwisselend waren Truffel en Dyllis haasje.
 Zelfs Bowie vond haar de moeite om een eindje mee te rennen.
 Het betere bochtenwerk.
 En een natuurlijke standfoto van Truffels achterkant,
 en natuurlijk de zijkant ;-)
 Bowie die in de verte een teefje ziet ;-)
 Terug thuis gaat het spelen gewoon door.
 Dyllis legt zich in een verleidelijke speelhouding wat direct de juiste reactie uitlokt.
 Een headstudy ... mooi meisje !
 De zaken veranderen als de baas des huizes thuis komt. Dan heeft Truffel, ondanks haar jonge leeftijd, nog slechts oog voor de drank.  :-)
 Maggie checked of Funky zijn tandjes wel heeft gepoetst deze ochtend.
Annemarie wordt door Escada geknuffeld,
 En Truffel en Dyllis stoeien met een kip in sexy bikini.
 En in de zetel,
 beetje bekvechten.
 Escada wordt langs 2 kanten tegelijk bejaagd ;-)
 Maar dan volgt een moment van rust ... Eten !
 Truffel geeft het goede voorbeeld.
 Een mooie headstudy van Escada.
 Daaf met Truffel.
En tenslotte ... Truffel d'r tafelmanieren ;-)
Het was erg gezellig Annemarie ! En ik heb genoten van je hondjes !

13 opmerkingen:

Naära zei

Dat was zo te zien weer een hele gezellige dag!!! Heerlijk als honden (en baasjes) het zo goed met elkaar kunnen vinden!

Enne, zijn jullie honden nou allemaal zo uit de kluiten gewassen of heeft Annemarie nou zulke kleine hondjes? Oke, retorische vraag, ken zelf het antwoord. Maar zie Dyllis naast Maggie (is toch Maggie hé) staan in de keuken en wat een verschil, haha.

Evelien zei

Dat zag er leuk uit! Zowel voor twee als viervoeters ;-)

Fijn om te horen (zien is nogal moeilijk ;-)) dat Dyllis zich aanpast aan de kleintjes ;-)
Hoewel ik moet toegeven dat ik ze de laatste twee keer (aan zee en gisteren) minder onstuimig vond. Ze is nog steeds haar zotte zelf hé (en oké, ik doel niet op Funky) maar vind ze naar haar roedelgenootjes rustiger worden.
Of misschien windt ze mij gewoon om haar stevige poot ;-) en is ze nog geen haar veranderd, haha.

Mooie foto's!
Escada is toch ook ieders knuffelbeest hé ;-) Hoe kon haar vorig baasje afstand doen van haar..

Tinne zei

Naära, mijn honden zijn aan de grote kant, en Maggie is net vrij klein, dus ja, het verschil tussen die 2 is er wel degelijk. Ook zijn de honden zo verschillend van type dat je eigenlijk appelen met peren vergelijkt ... maar wie de appel en wie de peer is ?? :-)

Tinne zei

Evelien, ze is inderdaad wel erg lief zene, behalve naar Funky :-( Die heeft het vandaag weeral mogen bekopen :-)

Unknown zei

Wel raar Evelien dat je haar rustiger vond. Je bent toch gaan lopen omdat je het bloedbad dat ze aan het aanrichten was bij James en Zoë niet langer kon aanzien ?? ;-p

Unknown zei

En Escada heeft u inderdaad al helemaal ingepalmd met haar charmes. En blijkbaar is Dyllis goed op weg om hetzelfde te doen. ;-)

Annemarie. zei

Het was ontzettend gezellig en leuk dat de honden onderling ook een prima contact hebben. Het was een lust voor het oog om Dyllis enthousiast maar toch wat voorzichtig met Truffel te zien spelen. Het opkomend moederinstinct, wellicht? :-)
Ik ben heel benieuwd naar de ongelofelijk hippe chocolade maar vanwege een balansdag, heb ik het nog even gehouden bij kijken naar die mooie doos.

Evelien zei

Marc: ja, ik ben gaan lopen :-p
Maar eerder omdat ik dacht dat té hevig spelen tss Zoë en Dyllis zou lijden tot een nieuw rangorde conflict :-)
Enfin: ik heb toch verstandig gereageerd? :p In plaats van daar gestresseerd staan toe te kijken met af en toe een 'ai' of 'pas op', heb ik ze gewoon laten doen :-p
En kijk: er is niets gebeurd :-)

Nikki zei

Dat was zo te zien een leuke dag bij de Ballisticjes! Fijn ook dat Dyllis zich aanpaste aan Truffel, ze kan dus toch wel rustig spelen.. ;-) Mooie headstudy van Dyllis & Escada trouwens; twee mooie meisjes!

Lisette zei

Leuk dat heel België uitgelopen was afgelopen weekend; wij hadden -een paar kilometer van Annemarie af- de Vlaamse westkust als logé :)) Maar ook bij jullie weekendje weg ziet het er supergezellig en relaxed uit. En als jullie de volgende keer weer langs rijden, kom ff binnen voor een bakkie, welkom!

Monique zei

Belgen zijn helemaal hot op dit moment ;>)) Ik kom net terug uit Brussel, waar ik groepen Walloniers heb moeten entertainen met mijn roestige frans ;>)). Maar jullie hebben een heerlijk weekend gehad samen, het spat van de foto's af! Appels, en peren, dat is het mooie van ons ras, maar wel allemaal heerlijke whippets in ieder geval, die de kans krijgen om van het leven te genieten ;>))

Dirk zei

Wat een mooi kopje van die Dyllis.
En zo lief...
:-)

Naära zei

Hmmm, ik ben Belg-loos... haha
Marc & Evelien (uiteraard ook andere Belgen en niet-Belgen welkom), binnenkort weer wat plannen hoor ;-)