Escada

dinsdag 10 april 2012

The making of ...

Een regenachtig paasweekend, dus geen goed idee om foto's te maken tijdens de wandeling.
Dan maar wat anders verzinnen : een paaskaart maken bijvoorbeeld !
Maar voordat we die hadden ...
We beginnen met een beetje decoratie.
 Dan zoeken we de hondjes bijeen. 1 gevonden, nog 3 te gaan.
 2 gevonden. OK, dit gaat niet lukken zo. Dan maar showriempjes aan.
 Nadat ik ze eindelijk allemaal naast elkaar heb en Marc met een snoepje staat te zwaaien
Dank u Bowie ! Houd uw tong binnen !
 Misschien moet ik met het snoepje gooien ? Dan kijken ze een beetje lager ...
 OK, dat lukt dus ook niet. Dan maar 2 hondjes aan elke kant. Kwestie van ook de decoratie nog te zien.
 En dat levert dan wel een mooi plaatje van vader en dochter ;-)
 Eindelijk een redelijke foto. Marc, kan jij de riempjes nog even wegshoppen ?
En dit is dan het resultaat :-)

14 opmerkingen:

Lisette zei

Prachtig resultaat maar dat was het ook als ze krabbend aan hun edele delen, gapend, smakkend, slapend of in wat voor stand dan ook zouden zijn: het zijn gewoon natural beauties!

Waar zijn de foto's van Marc zwaaiend met een snoepje, en van jou waarbij je vast gekke geluidjes of beweginkjes aan het maken bent om de aandacht van dit viertal te trekken? :)))

Unknown zei

Lisette, je zal me dan toch eens moeten leren hoe ik een foto van mezelf maak terwijl ik met koekjes sta te zwaaien - en niet valsspelen: dus geen spiegel gebruiken ;-)

En Tinne was wijselijk achter het gordijn gaan staan, dus haar gekke bekken heb ik ook niet gezien ;-)

Evelien zei

Al die moeite... en het eerste wat ik me afvraag is wat die sok daar doet achter het gordijn :-ppp

Maar hij is wel mooi hé :-) Vooral Bowie en Escada, echt twee druppels!

Tinne zei

Dat is volledig Marc z'n fout, Evelien ! Hij moest de foto shoppen ;-)

Unknown zei

De instructies waren "verwijder de lijntjes". Er was niks gezegd over sokken ;-p

Annemarie. zei

En dat is een reactie, puur mannen eigen. Hoe herkenbaar. Allemachtig. :-)

Maar het eindresultaat is mooi. :-)

Unknown zei

Dank u dames voor de complimentjes ;-)

En Evelien, het is u vergeven dat je direct over die sok begon, ik weet dat je in nachtmode zat en dus lastiger dan anders was ;-p

Monique zei

Er worden veel woorden aan vuil gemaakt, maar het resultaat is wel de moeite waard, en het heeft jullie duidelijk van de straat gehouden tijdens de Pasen. Jullie hebben klein Ixelleke verschoond van het poseren zie ik... misschien wel zo verstandig gezien het intensieve poseren dat er werd gedaan ;>)). Of is die sok soms van haar.....

Unknown zei

Ixelle en Xian ontbreken inderdaad. 't was zo al moeilijk genoeg en de oudjes bleven liever slapen

Elly zei

Ik vind deze foto's minstens zo leuk als de buitenwandel foto's.
Het was zo te zien wel een heel gekeutel om ze allevier op de juiste plek te krijgen.

Virginie Busschaert zei

Het was inderdaad geen buiten-foto-reportage-weer. Wij vonden het lekker-languit-in-de-zetel-en-een-boek-lezen-bij-de-kachel-weer
Hoeveel tijd is daar zo over gegaan? Ik krijg al het koud zweet rond eindejaar als ik moet kijken voor een kerstkaart ;o)
Maar goed gelukt!

Unknown zei

Elly, het is inderdaad zo eens iets anders. Je raakt op de duur een beetje uitgekeken op die rennende whippets ;-)

Virginie, wil je de duur van de fotoshoot of de photoshopshoot weten ?

We zijn wel elke dag een 2-tal uur gaan wandelen en niet echt nat geworden.

Virginie Busschaert zei

De totale tijd?
Wij zijn ook gaan wandelen hoor maar hier heeft het maandag de hele dag geregend en ik ben ook niet nat geworden maar onze regenjassen wel ;o)

Unknown zei

Eerste foto gemaakt om 8:19am, laatste om 8:31am.
Fotoshop file gecreeerd om 10:20am, laatste save om 10:35am

Dus 2 uurtjes, 't kan dus ook snel gaan ;-)