Escada

maandag 2 april 2012

Een 1 april wandeling aan zee.

Terwijl ik naar het verjaardags feestje van mijn petekind was, ging Marc naar zee met de honden. En met Evelien en haar honden.
 Zoë en James blij met hun nieuwe balletje.
 Funky aan de spinazie om spieren te kweken en zo Dyllis de baas te kunnen.  Al zal hij dan nog een extra portie moeten eten, denk ik.
 Escada en James.
 Funky die hier alvast een beetje gemarteld wordt door Dyllis. De arme jongen heeft niet het lef haar eens op haar plaats te zetten. En van die tandjes is ze echt niet onder de indruk.
 Maar hij kan zich bevrijden deze keer ;-)
 Dan maar even een gesprek voeren met Zoë
 of met Escada. Maar die laten niet op hun kop zitten !
 Mooi gangwerk ;-)
 en de andere kant :-)
 Weer een 'lachende' Funky. Arme schat ! Kijk hoe ze aan zijn vel trekt !
 Dan Bowie maar eens proberen ?
 Of wacht, de jachthonden bij het water !
 Of de Border Collie ...
 Hij heeft wel zin in een spelletje genaamd : maak de whippet nat !
 En dat is hem dus gelukt ;-)
 Ondanks Ixelle haar 13 lentes loopt ze nog lekker mee met de whippets.
 De 3 musketiers.
 En als er een balletje aan te pas komt, is Escada in de buurt !
 Een zeer elegante worp.
 En Bowie die op zijn eigen elegante manier over het strand paradeert ;-)
Uitgeteld !

16 opmerkingen:

Unknown zei

Ja, ons arm Funkske kwam regelmatig bescherming zoeken bij ons, zodat we venijnige Dyllis konden wegjagen.

Annemarie. zei

Arme Funky... Wat heb je nou toch in huis gehaald, denkt-ie..
(Volgens mij geniet hij er stiekum wel van..)

Unknown zei

Annemarie, thuis in de zetel kan hij er heerlijk mee stoeien, buiten geniet hij er echt niet van, jammer genoeg.

Naära zei

Wat is die Dyllis toch een pinnetje! Zit echt geen rem op. Is die thuis nou ook zo of ligt ze daar, zoals het een whippet betaamd, wel lekker de hele dag te slapen?
Evelien, sinds wanneer heb jij een camera bij je als Marc er ook is... En waar blijven jouw foto's!!!
Maar de wandeling ziet er weer heerlijk uit!

Evelien zei

Haha Naära, goed gezien ;-)
Ik heb gisteren eens een effort gedaan en mijn camera meegenomen. Al zien de foto's van Marc er toch nog beter uit hoor ;-)
Mijn selectie komt op FB.

Ja, Dyllis terroriseert arme Funky. Maar dat lost Marc dan op door haar te bekogelen met de speeltjes :-))) Ah dat was zo grappig. Jammer genoeg niet op foto.

En je had gelijk Marc, mijn worp ziet er op foto best oké uit. In het echt raakte de bal toch 3m ver? :-)

Unknown zei

Naära, met zo'n loden bal aan iedere poot is ze thuis heel rustig ;-p

Evelien, heb je het nu over die ene totaal mislukt worp? Tussen de honderden perfecte ? ;-) Toen had ik wel even medelijden met haar

en verder blijven oefenen als je ooit wil deelnemen aan de OS kogelstoten ;-)

Evelien zei

Ja, Marc, over die worp had ik het ;-)
Ja, had ook éven medelijden, maar ze was gewoon vooral geschrokken.
De bal met koord sloeg gewoon om haar hals heen, dus het kan geen pijn gedaan hebben.

Maar het was wel super grappig :-))

Evelien zei

Ja, Marc, over die worp had ik het ;-)
Ja, had ook éven medelijden, maar ze was gewoon vooral geschrokken.
De bal met koord sloeg gewoon om haar hals heen, dus het kan geen pijn gedaan hebben.

Maar het was wel super grappig :-))

Tinne zei

Dus als ik het goed begrijp, hebben jullie Dyllis gisteren gepijnigd ??? Ocharme ons Dylleke ! ik zal ze maar eens direct extra gaan knuffelen ;-)

Unknown zei

en we hebben haar daarna ook nog in de zee gesmeten (met hulp van een opgeleidde BC) en nog was ze niet afgekoeld. ;-)

Moest ze ons Funkske maar niet zo pesten ;-p

Katje zei

De mannen zien daar af zo te zien... ;o)

Dirk zei

Ocharme Dyllis!Die moet altijd maar voor animatie zorgen,en als dank word ze afgemept met een bal aan een koord?
Foei!
:-)

Virginie Busschaert zei

Arme Funky, je niet laten doen hoor!
Af en toe eens van je af bijten. Tonen wie de broek aan heeft in huis.

Escada zei

Dat ben ik !! Ik draag de broek !

Virginie Busschaert zei

Ah ja, da's waar! Dat roze broekje. Emancipatie hé.

Escada zei

Nee ! Da roos broekske is voor Dyllis !