Escada

maandag 18 juni 2012

De Jonge Honden & Veteranen dag in Leersum

Gisteren had de Jonge Honden & Veteranen dag in Leersum plaats. Ik had Dyllis (Penbriar Allegretto) ingeschreven in de klasse 12 - 15 maanden en Bowie (Ch. Moonlake Making Sure) in de klasse 11 - 13 jaar.
Eerst was Bowie aan de beurt. Hij kent het klappen van de zweep natuurlijk wel, maar had er toch wel plezier in.
 Op tafel laten keuren door keurmeester Gino Decruy,
 Een rondje lopen,
En dan de eerste prijs binnen halen ;-)
Bowie werd beste veteranen reu. En hij is nog in een prachtconditie !
Ook Dyllis moest zich klaarhouden. Zij is nog veel minder gewend om op shows voorgebracht te worden en geeft mij dan ook iets meer werk ;-)
Maar ze stond prachtig op tafel !
En haar gangwerk is ronduit schitterend ! (wat niet te zien valt op foto overigens).
Dyllis verloor van het teefje van Bart Scheerens, Boxing Helena's Kode Lima, die uiteindelijk beste jonge hond zou worden en werd zelf 2e in haar klas.
Proficiat, Bart !
Met dank aan Virginie voor de foto's !!

8 opmerkingen:

Funky zei

FUNKY BLIJ DAT HIJ PLEZANTERE DINGEN KON GAAN DOEN

Tinne zei

Ja Funky, jou foto's komen er later deze week op.

Annemarie. zei

Proficiat weer voor Bowie, het is en blijft een prachtreu.
En nog heel erg bedankt voor het voorbrengen van mijn wilde Truffeltje! Daar zit nog wat werk voor mij. :-) Maggie vond het heerlijk om weer eens door jou voorgebracht te worden, zei ze net.

Tinne zei

Dank je wel, Annemarie !
Ik vond het heel prettig Maggie nog eens voor te brengen. Ze is zo gemakkelijk en dankbaar ;-)
Truffel daarentegen was een hele uitdaging :-)

Evelien zei

Proficiat Bowie'tje!!!
Zal wel zijn, zo'n knappe jongen. En zo lief :-)

Funky was vooral blij dat hij een middag zonder Dyllis mocht doorbrengen. Die jongen leefde echt op :-))

Al heb ik gekke Dyllis ook wel gemist ;-).. maar Zoë heeft dat perfect opgevangen met haar zotte fratsen.
Ach, alle whippetjes zijn gewoon lief. En oké, die ene Groenendaeler ook hoor ;-)

Die eerste foto vind ik trouwens echt geslaagd, zowel baasje, als whippet :-)

Monique zei

Tinne, Bowie ziet er nog zo mooi uit met zijn ruim 11 jaar..... maar ook wel een keertje fijn dat we eens niet met die grote wisselbeker hoeven te slepen he ;>)). De vlierbloesemsiroop is heerlijk trouwens, bedankt nog! En Dyllis' tasje is hier. Ik ga proberen te onthouden dat het mee moet naar België over een week of drie.

Syl zei

Van harte met zo'n prachtige prijs voor Bowie! Prachtig hondje = Prachtige prijs! :)

Dirk zei

Proficiat ouwe rakkker!
Bowie wel te verstaan ;-)