Escada

maandag 26 september 2011

Dyllis is er !

Het voorbije weekend was spannend ... Heel spannend !
Ik had een trip gepland. Eerste stop was de puppies van Gay bekijken. Maar dat was niet de hoofdreden om te gaan. Ik had ook halvelings een pup besteld. Maar zou pas beslissen als ik ze gezien had.
De pups van Gay zijn familie van Bowie via moeder, maar er zitten veel coursing honden in in de hoop meer snelheid te krijgen in haar lijnen.
Voor de geïnteresseerden, hier is de stamboom.
http://www.moonlake.co.uk/pedigreeamberpups2.html
 De pups zijn alleszins snel !
 En ongelooflijk lief !
 Zaterdag vertrokken we dan om Dyllis te gaan bekijken. Met een stop in Broadway, een prachtig dorpje vlakbij Gay (in de Cotswolds).
 En geloof het of niet, maar zelfs de kappers werken biologisch !
 Een meisje met een hond ...
 Een straat met een hond ...
 Een Christmas shop 'all year round'.
 En natuurlijk een beetje reclame voor eigen bier.
 Prachtige huisjes in de typische steen.
 En mooie lanen. Maar dat wilde je waarschijnlijk niet zien ;-)
 Hiervoor ging ik naar Engeland !
 Even het gangwerk bekijken.
 Een standpose.
 En ook een standfoto van het zusje.
 Ja hoor. Ik vind ze erg mooi. En heel lief ! Hier laat ik ze alvast afscheid nemen van d'r omgeving.
 nog even dag zeggen aan de mooie koeien.
 Deze had waarschijnlijk net iets te veel op z'n kerfstok.
En tot slot nog een foto van Mama (midden) en de 2 zusjes.

23 opmerkingen:

Naära zei

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!!!

Unknown zei

En ik wist weer niet beter dan dat Tinne huisjes, kerkjes en musea ging bekijken. Zelfs toen ze liet weten dat ze een souveniertje ging meebrengen dacht ik nog een aan of ander beeldje of kettingkje. Hoe naief kan een man toch zijn ;-)

Lisette zei

Supernieuws. Gefeliciteerd met de kleine. Spannend voor je roedeltje of ze de nieuwe accepteren. Veel plezier met Dyllis. En vooral veeeeeel foto's plaatsen overal!

Syra zei

Proficiat met het extra geluk in jullie gezinnetje !
Marc, al zo lang samen en Tinne kan je nog steeds zo verrassen, da's toch tof :-)

Evelien zei

Proficiat!!! :-)
Wat een leuke verrassing Marc, dit is toch veel beter dan een kettingkje ;-)

Ze is heel erg mooi hoor :-)
Op naar de foto's met jullie eigen roedel! :-p

marianne zei

Proficiat met de nieuwe pup!!!

Annemarie. zei

Oh wow, gezinsuitbreiding!!! Wat leuk, gefeliciteerd!!!! En wat een mooi wijffie..
Morgen graag weer foto's, nu in de thuissituatie.
Hoeveel weekjes is Dyllis? En gaan jullie met haar coursen? En wanneer kan ik haar knuffelen? :-)

Katja zei

Oh wat geweldig nieuwe Tinne!!! Ze is een heel mooi meisje, en ik weet zeker dat je veel plezier met haar zult gaan krijgen/hebben.

Nikki zei

Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd!! Ze ziet er erg goed uit. :-) Jullie nemen haar volgende week toch wel mee hè?! O Marc, wat ben je toch naïef..... ;-))

Tinne zei

Dyllis is al 5 maanden ;-) Anders zou ze wel erg groot zijn ! Ik schrijf ze waarschijnlijk in voor de jonge hondendag, dus dan mag iedereen knuffelen.
Ja Nikki, ze mag volgende week mee. En mee in de kinderbuggy ;-)

Naära zei

Ohhh, dan kan ik haar volgende week al bewonderen en knuffelen! Leuk!

Katrien zei

Dikke proficiat !

Virginie Busschaert zei

Leuk souveniertje ! Hopelijk matcht het met de rest in huis ;o)
Ik hoop haar snel eens te zien op wandeling.

Dirk zei

Proficiat!!
Héél mooi meisje.
En ze ziet er ook heel lief uit.
:-)

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Name: Dyllis
Origin: Welsh
Meaning: Dyllis name means: Sincere
Gender: Girl

of nog

Dyllis \d(yl)-

lis\ as a girl's name is a variant of Dilys (Welsh), and the meaning of Dyllis is "perfect; true, reliable".

Tinne zei

perfect, true, reliable, sincere ...
't klinkt allemaal heel mooi :-)

Nikki zei

Wat leuk dat ze volgende week meekomt! En maar 1 maandje jonger dan Ivy, dus ik denk dat ze lekker samen zullen spelen. :-) Mooie naam hoor!

Tinne zei

Ja Nikki, en dan zie ik Ivy ! Ik ben heel benieuwd ... ze zijn erg verschillend denk ik !

Naära zei

Misschien verschillend van karakter maar ze kleuren in ieder geval mooi bij elkaar!
Ben blij dat Ixelle er nog bij is, anders valt Phoenix wel heel erg uit de toon bij al jullie zachtgekleurde schoonheden! ;-)

Monique zei

Daar is ze dan, de mooie meid! En wat een prachtige naam..... Maar even nieuwsgierig, wat gaan jullie eigenlijk allemaal doen volgende week???

Tinne zei

Wandelen in Chaam, Monique ;-)

Nikki zei

Ik denk ook dat ze heel verschillend zullen zijjn Tinne. Ik ben benieuwd!

Kom je ook Monique? ;-)))