Escada

donderdag 1 september 2011

Zwitserland 2011 - dag 2

Ik dacht snel even een fotoreeks te plaatsen van dag 2. Tot ik het fotobestand open deed en 526 foto's zie op dag 2 ... Oh my god hoe selecteer ik die ???
Elke ochtend was het eerste wat onze 2 jongsten deden een robbertje vechten op bed.
 Kwestie van opgewarmd aan de wandeling te beginnen zeker ?
De wandeling op dag 2 was naar Plans Mayens. Een wandeling die vertrekt vanaf het hotel.
 We vertrokken naar rechts ...
retour naar links ...
 De honden vonden alles prima
 en Maestro geniet duidelijk.
 Wij twijfelen aan de weg, maar ons lot in handen van deze 2 leggen ? Niet slim ! 
Ronald is wel heel optimistisch met zijn ontblote torso.
 Of was het toch warmer dan 12 graden? De honden gaan, net als wij, telkens in de schaduw staan als we stoppen.
 En stoppen hebben we regelmatig gedaan ;-) Hier om even te rusten na een half uurtje wandelen.
Ronald probeert Isis een beetje eten toe te stoppen. Lukt het Ronald ? Of moeten we onze honden bij ons roepen ;-)
 Na nog even wandelen komen we aan de favoriete wei waar de honden voluit kunnen gaan.
 Monique neemt de bende mee berg op
 en wij roepen ze terug.
 Funky geniet !
 Deze krekel kon veel lawaai maken !
 paparazzi no. 3
 Mooi zichtje.
 Niet elke afdaling is even gemakkelijk he Virginie !
 Zicht op het water waar we naartoe gaan.
 mooi he ;-)
 Het water is prachtig maar koud ! Al is Funky direkt bereid een stok te halen.
 En ook Bowie is een echte waterrat.
 Hinde en Maestro twijfelen nog even
 maar Hinde waagt toch de sprong.
 Lief !!!!
 Maestro en Funky ... om ter eerst aan het stokje !
 En als Bowie terug komt met zijn stok staat Escada al klaar.
 Afgeven !
 Escada die ook een duik waagt. Spetter pieter pater, lekker in het water ...
 Maar winnaar in spetteren is Hinde !
En als Hinde terugkomt met haar stok staan Funky en Maestro klaar om haar stok af te pakken :-)
En als wij moegewandeld toekomen aan het hotel, zit Tessa ons, naar goede gewoonte, op te wachten op het terras.
Ook dag 2 was een geweldige dag met veel lachen en genieten van het prachtige Zwitserland.


10 opmerkingen:

Funky zei

Al de anderen waren watjes. FUNKY TOFFE KNUL ! FUNKY WATERRAT !

Annemarie. zei

Oh..het ziet er heerlijk uit. Maar je zult dag 3 morgen moeten plaatsen Tinne, al onze blogjes zijn uit de lucht, we moeten het helemaal van jou hebben. Een zware verantwoording, ik weet het..

Tinne zei

Helaas, Annemarie, morgen ben ik in Leeuwarden ... 't zal wachten zijn tot zaterdag :-)
Jullie blogjes zijn nu al wel heel lang uit de lucht he!

Dirk zei

Zit hier met een lach tot achter mijn oren naar de toffe foto´s en je plesante tekstjes te kijken.Op naar dag 3
:-))

Evelien zei

Ja, ik durf hier ook niet aan de selectie voor een slideshow te beginnen: een hels werk! :-)
Gelukkig heb ik mijn camera ongemoeid gelaten :-p

Een mooie reeks voor dag 2 Tinne! Ben vooral blij dat Virginie meegetrokken werd door Zoë en niet ik :-p

Tinne zei

Evelien, volgens mij stond jij toen toch beneden met snoepjes, niet ?

Elly de V. zei

Ja die foto van Virginie vind ik ook prachtig, geeft Ronald haar nou nog een extra zetje??
Het "even uitrusten" na een half uurtje wandelen was natuurlijk wel na een half uur durende klimpartij toch Tinne.... Maar die honden hebben zo'n plezier met elkaar. Echt geweldig.
Ik wacht op dag 3!

Tinne zei

Elly, het lijkt inderdaad of Ronald geeft haar een extra duwtje ! Shame on you, Ronald !

Monique zei

Heerlijk schouwspel, onze hondjes spetterend in het water. Bestaat er wel een vergelijkbaar iets, voor onze volgende vakantie, vraag ik me af...... Ik ben benieuwd naar dag 3 (alsof ik er zelf niet bij was ;>))))

Virginie Busschaert zei

Hoffelijk en ridderlijk zoals Ronald is wou hij mij redden.... maar hij was niet zo snel als Zoë ;o)
De rusttijden op reis waren ideaal. Evelien en ik hebben deze middag met pralientjes Marc moeten omkopen om te mogen pauzeren. Erg hé !