Escada

donderdag 29 september 2011

Spelen, spelen en nog eens spelen !

Dyllis is nu enkele dagen bij ons en voelt zich helemaal thuis. Soms een beetje té veel thuis ;-)
Funky als tapijtje gebruiken is er volgens mij net iets over. Maar Dyllis vindt van niet.
 Mooi wezen kan ze wel.
 En speeltjes afpakken van Escada (of was het omgekeerd ?)

 Met Escada heeft ze trouwens haar dagelijks speelkwartiertje in de tuin.
 En voorlopig gebruikt Escada haar gewicht nog om dat hevige ding in bedwang te houden.
Maar hoelang dat nog zal duren ?
 Uiteraard stellen wij alles in het werk om dergelijke 'WOW' foto's te krijgen. Uren en uren moet ze heen en weer rennen voor dat ene 'perfect shot' ! :-)
 Al dan niet met een varkentje in haar mond.
 Oeps ... varkentje vliegt wanneer je wil schudden !
 En dit varkentje vliegt ook ;-)
 DOOD !
 Funky speelt dan wel een beetje bruut,
maar Dyllis vindt dat het einde !

10 opmerkingen:

Evelien zei

Wat is ze moooooi :-)))
Die ene foto waar ze in het gras ligt is prachtig :-)

Annemarie. zei

Wow!! Het is gelukt...met diverse foto's. :-) Goh, wat leuk, zou haar graag eens ontmoeten!

Tinne zei

ja, je kent Marc he ... honderden foto's per dag ;-)
Gelukkig kan ik hem af en toe afleiden met 'ramen kuisen' of andere klusjes :-))

Naära zei

Wat een heerlijke foto's weer! Het plezier straalt er van af!

@Annemarie, moet je zondag mee gaan wandelen in Chaam ;-)

Annemarie. zei

Naära, ik zou wel willen maar Mags heeft een zeer pootje en Donna is een loopse doos...

Naära zei

Annemarie, ja dat las ik even na mijn reactie ook op het forum ;-)
Mags d'r pootje nog niet genezen? Wondjes aan teentjes/kussentjes zijn altijd waardeloos!

EllydeV zei

Uren kun je daar naar kijken.
Wat een heerlijk stel bij elkaar.

Tinne zei

da's waar, Elly ! Maar het huis begint er onder te lijden (lees : ze verhindert me van schoon te maken ;-)

Monique zei

Ja, bij een whippetpup hoort eigenlijk een schoonmaakster te komen, in de deal ;>))

Tinne zei

Ik zal de fokker erop aanspreken, Monique.
Ik veronderstel dus dat dat bij jou het geval is ? :-)))