Escada

vrijdag 9 september 2011

Zwitserland 2011 - dag 6

Op de laatste dag wandelden we van Plumachit naar Cave du Sex. Niet naar boven, want daar waar gisteren de wandeling vertrok, zijn we nu terug gekeerd.
 Iedereen klaar voor vertrek ?
 Onderweg wilde ik standfoto's maken. Vooral van James en ik hoop dat Monique wat moois heeft van hem, want die van mij zijn niet goed.
 Hier wel Hinde,
 en Maestro.
 Evelien en Zoë.
 Dune moest er ook aan geloven.
 Een eindje verder werd Escada op de barbeque gezet.
 En Dusty op boompjes.
 Het was een ontspannen, gemakkelijke wandeling.
 Jewel wachten op wat lekkers.
 Funky vond wat lekkers !
's Avonds en 's nachts was er hevig onweer. De dag van vertrek lag er sneeuw op de toppen en was het plots 20 graden kouder ! Een ideale dag om terug naar België terug te keren.

8 opmerkingen:

Unknown zei

Uw geheugen laat u ook wel wat in de steek he ? Gemakkelijke wandeling, de klim in het begin vergeten? En de klim na de stop ?

Tinne zei

klimmen ? jaaaa ... een beetje. Bijna een vlakke wandeling ;-)

Dirk zei

Dank je wel Tinne,heb er van genoten.Van het verlof en van je verslagjes.SUPER!

Lisette zei

Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad. Toen we met een groep een weekje naar Texel gingen, was de sfeer ook zo heerlijk met al die windhondenbaasjes. Zo fijn met elkaar; dan maakt het niet uit waar je bent maar Zwitserland is natuurlijk een topland. Wij zijn net weer terug uit Frankrijk en moeten ook duizend foto's doorspitten. Eerst maar ff tien wasjes achter elkaar draaien, het hoge gras maaien, alles opruimen enz enz. Blèèèh, ben al weer toe aan vakantie als ik al die troep hier zie!!!!

Tinne zei

Arme Lisette. Vakantie is heerlijk maar dat thuiskomen is niet alles he. Ach even een paar dagjes en dan kan je heerlijk nagenieten van de foto's.

Monique zei

Ja, de standfoto van James.... hij komt eraan. Doordat mijn blog stil ligt is het animo om met de foto's bezig te zijn tijdelijk wat weggezakt moet ik eerlijk zeggen....

Elly de V. zei

Wat een mooie serie heb je ervan gemaakt Tinne. De afgelopen dagen heb ik niet veel achter de comp. gezeten en daarom kan ik nu het hele verslag in een keer lezen.Ik heb ervan genoten. Dank je wel.
De jam ,in wording, ziet er goed uit, mijn zus maakt ook van alle voorradige fruit jam en dan mogen wij meegenieten. Nu hebben we ananas en bosbes. Wat een gepiel he om al die steeltjes van de vlierbes af te krijgen!

Syl zei

Hè wat jammer toch, dat aan al die leuke dingen toch weer een einde komt.... :( Op naar volgend jaar! Bedankt voor de leuke fotoreportage Tinne, fijn dat er nog blogjes zijn die het WEL doen! :)